Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muuttopalveluista

Vierailija
19.05.2011 |

onko kallista lystiä? pitäis muuttaa oulusta lahteen..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin väkisin maksaa. Ja mites paljon on tavaraa?

tuskin 1000 e riittää normaalin perheen muuttoon

Vierailija
2/9 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin väkisin maksaa. Ja mites paljon on tavaraa?

tuskin 1000 e riittää normaalin perheen muuttoon

riippuu täysin millaisen palvelun ostaa...

Pelkkä auton vuokra ei ole kauheesti mutta mitä muuta tohon päälle? Kuski? Kantoapua? Pakkauslaatikot? Pakkauspalvelu? Purkupalvelu?

Työvoima maksaa aina eniten eli jos suvusta löytyy kuorma-auto kuski ja pari kantajaa niin pääsee melko halvalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatikot olis itellä..ja kantoapu löytyy molemmista päistä. en vaan yhtään tiiä että missä hintaluokassa nuo liikkuu yleensäkki..

Vierailija
4/9 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

157 euroa/tunti, kun kantavat tavarat autoon ja ajavat autolla kohteeseen ja purkavat tavarat siellä. Pelkkä kuski ja auto ei niin paljon. Löytyisikö nettisivuilta?

Vierailija
5/9 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin väkisin maksaa. Ja mites paljon on tavaraa? tuskin 1000 e riittää normaalin perheen muuttoon

riippuu täysin millaisen palvelun ostaa... Pelkkä auton vuokra ei ole kauheesti mutta mitä muuta tohon päälle? Kuski? Kantoapua? Pakkauslaatikot? Pakkauspalvelu? Purkupalvelu? Työvoima maksaa aina eniten eli jos suvusta löytyy kuorma-auto kuski ja pari kantajaa niin pääsee melko halvalla

Aika harvalta se kuorma-auto löytyy. Mut olettamuksena että itse pakkaa kaiken valmiiks. Omaa kantoapua 2 henkee molemmissa päissä ja palveluna ostetaan siis 2hlö + kuorma-auto kuljettajineen. Tämä ehkä se yleisin setti mikä ostetaan.

Toki voi antaa firman hoitaa ihan kaiken pakkaamisesta ja purkamista siivouksineen. Itse voi mennä vaikka etelään siksi aikaa.

Mitä ap jos kysyt tarjouksen? esim. muuttopalvelu Niemi . Netissä voit jättää tarjouspyynnön

3 krt puolen vuoden aikana muuttaneena luulen tietäväni jotain muuttamisesta :-)

Vierailija
6/9 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

157 euroa/tunti, kun kantavat tavarat autoon ja ajavat autolla kohteeseen ja purkavat tavarat siellä. Pelkkä kuski ja auto ei niin paljon. Löytyisikö nettisivuilta?

vaikkapa europcarilta suurin koppiauto mitä löytyy, vuorokauden vuokra jää varmasti alle 400 eken. Tarvitaan vain c-kortillinen kuski. Jos muutat yksin tavarat mahtunee myös autoon jota saa ajaa b-kortilla kysyt vain vuokraamosta suurimman pakettiauton... Onko mahdollista tehdä kahta reisua?

Vierailija
7/9 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse juuri olen muuttamassa Tampereelta Helsinkiin ja tälle matkalle auto ja kuski maksaisi 850e. Ei kiitos.

Vierailija
8/9 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut yritykset ovat villejä, vaikka netissä näyttäisi kuinka asialliselta. Esim. pääkaupunkiseudulla toimivaa Wisemastersia kannattaa välttää; tekee "pienille" asiakkaille ohareita (= ei tule suorittamaan sovittua muuttoa) eikä myöskään palauta asiakkaalle tämän etukäteen suorittamaa varausmaksua.

Parasta olisi jos voisi saada viidakkorummun kautta tietoa vanhoilta asiakkailta.

Vierailija
9/9 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse juuri olen muuttamassa Tampereelta Helsinkiin ja tälle matkalle auto ja kuski maksaisi 850e. Ei kiitos.

Europcarillä näytti kuorma-auto maksavan 260 / vrk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi