Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ketään huonoa autoilijaa, joka silti joutuu työssäänkin ajamaan autoa?

Vierailija
19.05.2011 |

Siis itse joudun myyntityössä ajamaan autoa asiakkaille jne.

Olen kuitenkin älyttömän huono kuski. Ja pysäköinnissä ekstrahuono, en tajua peruuttamisesta.

Oon aina ihan paineessa kun pitää johonkin lähteä, tutkin tarkkaan reittiä kartasta, pahimmillaan käyn reitin etukäteen läpi miehen kanssa, jos se on stadissa tms. hankalaa.

Ja jos pitää otta joku kyytiin niin aina hirveämpää.

Ajattelin että kaikkeen tottuu, mutta en tunnu tähän tottuvan kunnolla, tietty se vähän hälveni kun oli muutaman vuoden töitä tehnyt. Silloin en kuitenkaan NIIN usein ajellut, että se olisi jokapäiväistä, eikä ole nytkään... eli vissiin en aja tarpeeksi paljon kuitenkaan että tulisi kunnon rutiini.

Nyt kun oon ollut pari vuotta kotona ja pitää taas palata töihin, niin olen ihan paineessa asiasta (sama oli kyllä viiem äitiysloman jälkeen myös).

Ja hankala lähteä kauhean paljon harjoittelemaankaan ajelua kun on tätä perhettä jne. enkä uskalla yksin lähteä!

Uskallan kyllä ajaa tutut reitit jne. muutenkin jos katson kartasta, mutta stadissa (tai muissa kaupunkien keskustoissa) esim. en ole ajanut joten niitä kammoan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, ja jo toinen työpaikka menossa missä pitää joka päivä ajaa paljon :/

Minua ei niinkään se itse ajaminen haittaa, pysäköintikin onnistuu jos ei ole kukaan kyyläämässä (jos on niin hermostuttaa). Vaan eniten haittaa se, että minulla ei ole laisinkaan suuntavaistoa. Eksyn jo melkein matkalla kotoa lähikauppaan, ja töissä pitäisi löytää autolla ties minne paikkoihin, eikä kartan katsomisesta ole mitään hyötyä, eksyn kartankin kanssa. Tosi kiva stressata päivät putkeensa tämän asian kanssa, eipä ole työpäivät kovin leppoisia :(

Vierailija
2/4 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, ja jo toinen työpaikka menossa missä pitää joka päivä ajaa paljon :/ Minua ei niinkään se itse ajaminen haittaa, pysäköintikin onnistuu jos ei ole kukaan kyyläämässä (jos on niin hermostuttaa). Vaan eniten haittaa se, että minulla ei ole laisinkaan suuntavaistoa. Eksyn jo melkein matkalla kotoa lähikauppaan, ja töissä pitäisi löytää autolla ties minne paikkoihin, eikä kartan katsomisesta ole mitään hyötyä, eksyn kartankin kanssa. Tosi kiva stressata päivät putkeensa tämän asian kanssa, eipä ole työpäivät kovin leppoisia :(

ja jostain syystä en tunne paikkoja esim. stadissa, vaikka olen pk-seudulla ikäni asunut. On noloa kun ei tunne seutuja jotka muut tuntee, ja pitää karttaa tutkia tarkkaan.

Ja aina sitten unohdan mihin piti mennä, eli kartta pitäisi olla koko ajan vieressä auki (hankalaa jos joku kyydissä).

Navigaattorikaan ei kunnolla auta kun en aina tajua kääntyä sen mukaan tai en tajua mistä risteyksestä se kehottaa kääntymään, sen tarkkailu häiritsee liikenteen tarkkailua. Tai sitten en uskalla vaihtaa kaistaa ajoissa, jos olen väärällä kaistalla.

Ja sitten monesti ne muutenkni ajattaa ihme reittejä ja sitten olen ihan sekaisin jos yritän niitä seurata enkä niinkuin olin kartasta katsonut.

Pelkään että saan vielä potkut joskus tän takia :(

Pitääkö työhaastattelussa sanoa, että on arka autoilija, jos työhön liittyy autolla liikkumista??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyn jo melkein matkalla kotoa lähikauppaan, ja töissä pitäisi löytää autolla ties minne paikkoihin, eikä kartan katsomisesta ole mitään hyötyä, eksyn kartankin kanssa.

Entäs navigaattori, olisiko siitä ratkaisu? Nehän ovat nykyisin niin halpojakin.

Vierailija
4/4 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiassa vähän aikaa sitten sain vihdoin navigaattorin työautoon, sitä oli jo pitkään lupailtu. Mutta ei se silti ole kauheasti vielä helpottanut, nimittäin mokoma laite ei löydä puoliakaan niistä osoitteista mihin minun pitäisi mennä, ja sitten minun pitää jostain selvittää mikä olisi kohdekadun viereisen kadun nimi, josko se laite sen vaikka tunnistaisi ja ohjaisi sinne

Eksyn jo melkein matkalla kotoa lähikauppaan, ja töissä pitäisi löytää autolla ties minne paikkoihin, eikä kartan katsomisesta ole mitään hyötyä, eksyn kartankin kanssa.

Entäs navigaattori, olisiko siitä ratkaisu? Nehän ovat nykyisin niin halpojakin.