Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö miehen tämän takia?

Vierailija
19.05.2011 |

Miehen ongelmana ovat aina olleet katoamistemput. Aina, kun tulee riitaa, mies ei ota siitä mitään vastuuta, vaan kävelee ulos ja on poissa 1-7 yötä. Tätä on käsitelty vuosia, oltu mm. parisuhdeterapiassa, ja miehelle on kerrottu, että se on pahinta mitä hän voi toiselle tehdä, menen aivan paniikkiin ja jokainen katoaminen tuntuu jättämiseltä. Hän ei soita ja selvitä itse asioita, usein ei myöskään vastaa puhelimeen, ja tulee muina miehinä takaisin joskus päivien päästä, kun "tilanne on rauhoittunut" eli olen tarpeeksi epätoivoinen. Pakenee siis aina muualle, kun olisi jokin selvitettävä asia.

No, muutimme virallisesti yhteen, ja oletin että kun hänellä on vain tämä yksi koti, hän ei voi enää toimia noin.

Tuli riita, mies alkoi töniä mua, ja koska en siedä väkivaltaa pyysin häntä lähtemään ulos riehumasta. Normaali ihminen kävelee mielestäni ulos, ottaa happea pari tuntia ja tulee kotiin selvittämään asian. No, mies sensijaan pakkasi vaatteitaan puoli tuntia ja lähti.

Seuraavana päivänä kysyin tulisiko hän kotiin, mies sanoi menevänsä kaverilleen. Tämän jälkeen ilmoitin, että valitsee mitä tekee, jos ei tule kotiin yöksi, se tarkoittaa varmaa eroa. Mies ei tullut, puhelin kiinni eikä tullut.

Olin täysin järkyttynyt, ettei ole todellista, hän valitsi mieluummin noin.

Oli vielä 2 yötä pois, ja hain häneltä avaimet pois työpaikaltaan, että koska et halua kotona yöpyä., sun ei tarvitse enää. En tajua, miten kukaan voi olla noin patologinen tuossa asiassa, aina sama juttu, jopa, jos vaihtoehtona on ero. No, sai mitä halusi, kuukausi aikaa muuttaa pois eikä tarvitse enää tänne tulla.

Mies on täysin järkyttynyt, ei yhtään tajua että se ero myös tuli! Miten kukaan voi olla noin idiootti, sanotaan että eroan jos et tule kotiin, ja on ihan shokissa, et miten voin tehdä näin!

Miksi se tekee noin, ja EIHÄN tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa tämä toistuva pelleily?

Törmännyt vastaavaan?

Hänellä ei ole kuulemma paikkaa mihin mennä, sanoin, että näkyi olevan monta yötä, ei ole mun ongelma. Muutoin se on ok, tekee kotitöitä, hyvää seksiä, osallistuu kaikkeen, mutta mä en kestä näitä katoamistemppuja enää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä joskus niiiin itsekkäitä ja ajattelemattomia.

Vierailija
22/26 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsit tuollaisesta paskasta eroon. Toivottavasti löydät tulevaisuudessa kunnollisen puolison.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viiskymppinen mies käyttäytyy noin?!? Olin ihan varma, että tässä puhutaan jostain 19-21- vuotiaasta. Apua...

Tsemppiä sulle!

Vierailija
24/26 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies käyttäytyy noin? Itsestäni olisi täysin mahdoton ajatus olla tulematta kotiin yöksi, tai se, että mieheni ei tulisi kotiin ja katoaisi. Ihan keittiöpsykologina kiinnostaa, mikä helvetti saa ihmisen tekemään parisuhteessa tuollaista...

Vierailija
25/26 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä jo se Artsi!

Vierailija
26/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakulla on nostalginen fiilis tänään, kun täällä nousee jatkuvasti 4-10 vuotta vanhoja aloituksia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan