Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halonenkin ymmärtää Leijonien juhlimisen!

Vierailija
19.05.2011 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan tätä tarttee jauhaa?

Vierailija
2/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kuitenkin lisäsi, että tämä on asia, johon pitää vastedes valmentautua vähän paremmin.

El ei nyt ihan täysin siunaustaan käytökselle antanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ihan itse sinne tuppautui.

Vierailija
4/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta epäilen, että Leijonat eivät olleet kutsuneet Halosta Kauppatorille. Vaan ihan itse sinne tuppautui.

Vierailija
5/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta törppöä käytöstä oli silti. Vaikkakin tosi monista pelaajista ei olisi edes voinut sanoa olivatko humalassa, vaikka varmasti maistissa olivatkin. Esim Ruutu, Koivu ja pari muuta, joiden nimeä en nyt muista. Olivat ihan skarppina. Monien sössöttäminen oli kuitenkin aika noloa... Puhumattakaan kompuroiminen, vaikka se voisi tapahtua ihan selvinkin päin. Suurin osa oli kuitenkin hyvässä tikissä.

Vierailija
6/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluukin onko juhliminen yhtä kuin ördääminen?

Vierailija
7/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta epäilen, että Leijonat eivät olleet kutsuneet Halosta Kauppatorille. Vaan ihan itse sinne tuppautui.

Mihin faktoihin perustat epäilyni kyseenalaistamisen?

Vierailija
8/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kirjoitan, epäilen niin. Mihin faktoihin perustat epäilyni kyseenalaistamisen?

että sulla ei ole niitä faktoja, oot tuota mieltä, mutta et osaa perustella mielipidettäsi mitenkään. Siihen faktaan.

Vierailija
9/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kirjoitan, epäilen niin. Mihin faktoihin perustat epäilyni kyseenalaistamisen?

että sulla ei ole niitä faktoja, oot tuota mieltä, mutta et osaa perustella mielipidettäsi mitenkään. Siihen faktaan.

Vierailija
10/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tältä osin olemme siis täsmälleen samalla viivalla! ;-)

Mulla ON se fakta, että sulla ei ole mitään tietoa asiasta, olet vain päässäsi sen keksinyt. Sulla on vain se keksimäsi asia.

Vierailija
11/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ON se fakta, että sulla ei ole mitään tietoa asiasta, olet vain päässäsi sen keksinyt. Sulla on vain se keksimäsi asia.

Olette eksyneet aiheesta. Tuskin ne Leijonat sinne torille kutsui yhtään ketään. Ne juhlat organisoi ihan toinen taho LeijomiLLE.

Vierailija
12/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teilaa, mutta sinä sitten päätät teilata heidän ainoan puolustajansa? Halonen oli lavalla myös mestaruusjuhlissa -95 jakamassa saman palkinnon suomalaisesta urotyöstä, joten kyllä se tiedossa oli, että siellä nytkin on. Olisiko sinusta siis ollut sopivaa örveltää kaiken kansan edessä, jos pressa ei lavalle olisi itseään "tunkenut", kuten asian ilmaisit?

Vierailija
14/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissakin oli monta jotka sanoi että "kyllä sitä pari lasillista voi kuoharia ottaa" mutta kyllähän leijonilla taisi mennä aika paljon enemmän kuin pari lasillista.

Mä en ymmärrä tuota juomisen vähättelyä. Ei parista lasillisesta vielä tule tuohon kuntoon kuin missä moni leijona oli. :(

Vierailija
15/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaan poikani kommentti. Ihan hyvään saumaan tuli tälläiset törppöjen törppöilyt, antoi esimerkkiä siitä, että kännissä olet ääliö. Pelkästä sanomisesta, kun ei lapset opi.

Vierailija
16/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä skandaali olisi syntynyt jos samassa tilantesssa olisi ollut kuka tahansa muu urheilija? Vaikkapa Janne Ahonen tms? Kummallista miten joillekin sallitaan hirveä känniörvellys ja sitä pidetään vaan "juhlimisena".

Vierailija
17/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen oli lavalla myös mestaruusjuhlissa -95 jakamassa saman palkinnon suomalaisesta urotyöstä, joten kyllä se tiedossa oli, että siellä nytkin on.

Vierailija
18/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissakin oli monta jotka sanoi että "kyllä sitä pari lasillista voi kuoharia ottaa" mutta kyllähän leijonilla taisi mennä aika paljon enemmän kuin pari lasillista. Mä en ymmärrä tuota juomisen vähättelyä. Ei parista lasillisesta vielä tule tuohon kuntoon kuin missä moni leijona oli. :(

Tee ensin yhtä paljon työtä, että saavutat maailman mestaruuden. Voit kuule yllättyä, miten helposti tulet huonoon kuntoon.

Vierailija
19/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen oli lavalla myös mestaruusjuhlissa -95 jakamassa saman palkinnon suomalaisesta urotyöstä, joten kyllä se tiedossa oli, että siellä nytkin on.

Missä ominaisuudessa hän silloin oli lavalla? Ahtisaari oli tuolloin pressa, mutta olikos Halonen oikeus- tai joku muu ministeri? Sen muistan, että Ahtisaarelta tuli onnittelusähke heti mestaruuden varmistuttua.

Niin tai näin, onko se niin kauheaa, että hieman otetaan häppää näin merkittävän tapauksen kunniaksi. Pelien ja valvomisen aiheuttaman väsymyksen vuoksi pari paukkua jo menee päähän aika voimakkaasti, joten ei se niin ihmeellistä ole.

Vierailija
20/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki klassiset virheet teki joukkuueen ja Jääkiekkoliiton johto.

1. Etukäteen ei oltu sovittu pelisäännöistä vaikka taatusti oli tiedossa että torilla tavataan jos mestaruus tulee ja siellä tulee olemaan huomionosoituksia ehkä just jopa presidentiltä. Aikuiset ihmiset vastaavat itsestään, mutta olen melko varma, että jos asiasta olisi jotenkin sovittu, ei ainakaan tuossa mittakaavassa ördäämistä olisi tapahtunut. Olisi ohjeistettu edes se, ettei siellä bussin katolla heiluta pullot kädessä.

2. Johto oli ihan yhtä kännissä kuin pelaajat, ellei vielä enemmän. Ei siis ollut ketään "valvomassa" touhua ja kehottamassa skarppaamaan tilaisuuden yli ja sitten relaamaan yksityisemmissä yhteyksissä. Jonkun joukkueen johdosta olisi pitänyt esim. tajuta Anssi Salmelan tilanne ja ainakin yrittää ohjata hänet sivuun eikä antaa nolata itseään joka ikisessä yhteydessä.

3. Kootut selitykset. Uskomatonta ettei osata edes kriisiviestinnän alkeita. Nilkkatulehdus ja "näkeehän lapset vanhempiaankin kännissä" jutut on ihan uskomatonta soopaa. Olisi kannattanut heti seuraavana päivänä todeta että anteeksi, meni överiksi ja otamme opiksi vaikka jatkossakin juhlimme menestystä, mietimme valmiiksi miten se tehdään. Tällä koko kohu olisi laantunut nopeammin.

Aina on juhlittu ja jopa tuo Janne Ahonen on itse myöntänyt örvellyksen kisareissuilla. Nykyisin vaan media on paljon armottomampi ja sosiaalisen median ja kännykkäkameroiden aikaan kaikki leviää nettiin ja säilyy siellä tyyliin ikuisesti. Vielä -95 ei tällaista ollut ja edellisen päivän lehdet menivät paperinkeräykseen ja se oli sitten siinä, anteeksi annettu ja unohdettu. Lisäksi bileet pysyivät paljon yksityisempinä.

Haloselta sinänsä hyvää pelisilmää "ymmärtää".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi