Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi!

28.10.2005 |

Minun kaverini pelottelivat minua keskenmenosta ja nyt minua pelottaa että saan sellaitteen. Todella paljon minä ja mieheni halutaan lasta ja jos nyt keskenmeno tulisi niin varmaan masentuisin. Kaverini puhuivat että kuulemma kyykkyyn ei saisi mennä eikä nousta liian korkealle, kun kaverini sisko meni niin hän meinasi saada keskenmenon, mutta minun mielestä siinä oli jotain muutakin kyllä takana..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kolmannessa kerroksessa, että mitenköhän mahdan päästä rappuset ylös..ei ole edes hissiä..

Vierailija
2/5 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelepa näistä jutuista neuvolassa ensi kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, jos joku pelkää keskenmenoa, mutta sitä en usko, että joku uskoo, että keskenmeno tulisi kyykkyyn menosta.

Vierailija
4/5 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs minä tietäisin jos vaikka kaverini valehtelivat minulle, mutta en minä itsekkään ajattele sitä että jos meen kyykkyyn että saisin keskenmenon, kyllä niin saa tehdä ja kyllä korkeallekkin saa mennä mutta varoa vaan ettei tipu..

Vierailija
5/5 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolissasi, niin oikeassa olet, että kyykkyn voi mennä ja korkeallekin, mutta tosiaan varo, ettet tipu, jos vaikka putsaat pölyjä ylhäältä. Ei normaalisti tarvi varoa mitään niin erityistä, mutta jos on heikko kohdunsuu tai jotain, on " säännöt" erilaiset. Katso sitä neuvolan sulle antamaa listaa, mitä voi syödä ja mitä ei, muuten voit elää niinkuin ennenkin.

-hoitsu-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi