Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Scooterit vai Timmyt 1-vuotiaalle,apua kaivataan: )

Vierailija
18.05.2011 |

Eli olen hankkimassa 1-vuotiaalle kuomurattaita matkarattaiden tilalle, jotka ovat ihan rimpulat käytössä. Kriteereinä olisi pieneen tilaan menevät (pieni hissi ja auto) ja kivan näköiset ja kevyet työntää. Scooterit olisi ilman muuta muuten mun valinta mutta mietin tota turvakaaren alla olevaa jalkatilaa, näyttää aika ahtaalta, esim. talvella lämpöpussin kanssa mahtuuko lapsi enää istumaan. Meidän poika nukkuu ulkona päiväunet, joten niissä pitäisi pystyä nukkumaankin. Kummatko olisi paremmat, kertokaa kokemuksia. kiitos jo etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan omista ko. rattaita??

Vierailija
2/3 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaiden väri pysyi huomattavasti paremmin kuin samaan aikaan käytössä olleissa Emmaljungissa. Jopa mies sanoi että nämä on parhaat rattaat mitä meillä koskaan ollut. Meillä on 3 lasta reiluilla ikäeroilla, joten kaikki kulkupelit on menneet kiertoon ennen seuraavaa tarvetta. Kun nuo Timmyt meni kiertoon, niin lähes uudenveroiselta edelleen näytti. En tiedä mitä kuoseja nyt on mutta tässä välissä on ollut mun mielestä aika tylsät värit. Meillä oli vaaleansininen/musta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin muutama vuosi sitten Timmyt sai Ruotsista tosi halvalla. Nettikaupoista löytyy.