Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotko paheksuen varattua naista, joka tanssii hitaita toisen miehen kanssa?

Vierailija
18.05.2011 |

Onko hitaiden tanssiminen pettämistä, jos ei siis ole mitään hieroskelua tuo tanssiminen?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tanssi yokerhossa ole edes mitaan oikeaa tanssia, eihan siina ole mitaan askeleitakaan, kohan hinkkaudutaan ja hieroudutaan...ala tuu mulle selittaan.

Vierailija
2/45 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen itsekin niin. Mieheni on pettänyt mua oikeasti, harva tietää, hänen kanssaan ei tee mieli enää tanssia, niinpä tanssin tuttujen tai vähän vieraampien kanssa. Mutta en muuta. Se on vaan tanssia.

Juttelen myös miespuolisten kavereiden kanssa ja se voi jonkun mielestä olla pettämistä, mutta en hitto soikoon välitä enää mitä muut ajattelee.

Itse tiedän tarkkaan omat rajani ja jos joku mies erehtyy kuvittelemaan muuta, niin teen ne hänellekin selväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraiden miesten kanssa hitaisiin sillä mulle ne slovarit tarkoittavat aina sitä tiettyä tunnetta...ei tee mieli notkua niitä kenen tahansa kanssa enkä näe mitään syytäkään. Mun puolesta muut tehkööt mitä huvittaa ei oikeestaan kiinnosta...

Vierailija
4/45 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

REPS VAAN....

Vierailija
5/45 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaan lähinnä sellaista tyypillistä suomalaista humppakekkulointia...oikeaa tanssia näkee ihan muualla.

Vierailija
6/45 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kadehdin.

Vierailija
7/45 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaan lähinnä sellaista tyypillistä suomalaista humppakekkulointia...oikeaa tanssia näkee ihan muualla.

Nykyään kun tuntuu, että valitetaan, kun ei lavoilla enää tanssita normaalisti humppaa ja valssia kun vaan häkkyröidään.

Niin ja kyllä siellä lavallakin niitä hitaita mennään välillä turhankin intiimin näköisesti. Ihmisten siviilisäädyllä ei ole mitään merkitystä ja se intiimi tunne päättyy siihen, kun mies palauttaa naisen hakuriviin. Itsekin tanssin vieraiden miesten kanssa hyvinkin lähekkäin ja oma mies on samalla tanssilattialla jonkun muun kanssa. Ja ihan yhdessä sieltä käsi kädessä kotiin lähdetään.

Vierailija
8/45 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali tanssiminen on ok, hinkkaus ja hively ei. :)

Vierailija
9/45 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottuna kiinnosta paheksua tuollaisia tilanteita. Aikuinen ihminen tietää mitä tekee ja kantaa teoistaan vastuun. Siinä ei mun paheksumisella tai paheksumatta jättämisellä ole mitään tekoa.

Vierailija
10/45 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei osaa tanssia eikä pidä tanssimisesta, mutta minä pidän. Tällöin ainoa mahdollinen ratkaisu on se, että tanssin miespuolisten ystävien tai joskus vähän tuntemattomampienkin kanssa.

Vierailija
11/45 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta mieleen tulee että tuo saattaa olla uskoton.

Vierailija
12/45 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varattu nainen tanssii hitaita ja huomaa että miehellä on stondis, pitäisikö silloin irrottautua ettei olisi uskoton?

Vierailija
13/45 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaita tanssiessa aina kulli seisoo ja sitä on mukava painella tanssipartnerin vatsaa vasten. Monesti olen ollut hyvin lähellä orgasmia, kun nainen on vähä auttanut lantiollaan kalun hieromisessa...  En minä muuten tanssisikaan vetävännäköisten mimmien kanssa!

Vierailija
14/45 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 01:39"]

Jos varattu nainen tanssii hitaita ja huomaa että miehellä on stondis, pitäisikö silloin irrottautua ettei olisi uskoton?

[/quote]

Eikä itsehillintäsi pelaisi enää tuossa vaiheessa?

Vierailija
15/45 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei vaan tanssia biisi loppuun..ja mies loppuun.

t: M34Varattu

Vierailija
16/45 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2011 klo 21:10"]

Mä kyllä nautin muiden kanssa tanssimisesta. Siinäkin jutussa toisten kanssa natsaa paremmin kuin toisten. Työkavereissa on parikin heppua, joiden kanssa voisin tanssia monta tuntia putkeen, kun se on niin ihanaa ja kivaa. Mutta se on silti vain tanssia.

[/quote]

Onko ne niin hyviä tanssimaan vai? Tosiasiassa haluat jotain muuta kuin tanssia.Koska "hitaat" ei oikeastaan edes ole tanssia.

Vierailija
17/45 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 01:44"]

[/quote]

Eikä itsehillintäsi pelaisi enää tuossa vaiheessa?

[/quote]

Se kyllä on pettämistä jos hinkkaa itseään stondista vastaan. Ei kenelläkään seiso jos asiassa ei ole mitään kiihottavaa

Vierailija
18/45 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2011 klo 12:38"]

Onko hitaiden tanssiminen pettämistä, jos ei siis ole mitään hieroskelua tuo tanssiminen?

[/quote]

Mitä se minulle tai kenellekään muulle ulkopuoliselle kuuluu tipan vittuakaan? Jokainen eläköön oman elämänsä ja jos tuo jotakuta häiritsee niin paljon, että pitää paheksuen mulkoilla niin ois syytä hankkia se elämä.

Vierailija
19/45 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, hidas musiikki, tanssiote ja tasaista keinumista mukavan miehen kanssa. Kuulostaa ihanalle. En näe, että tässä uskollisuusvala rikotaan. Tanssi on aina ollut hyväksytty ja kunniallinen tapa päästä lähelle toista ihmistä.

Vierailija
20/45 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle kuulu muiden touhut, mutta koska itse en tykkäisi, että mies tanssisi hitaita toisten naisten kanssa, en tanssi niitä itsekään muiden miesten kanssa.

Tavan tanssit, valssit ynnä muut samoin kuin jonkun niin tutun kanssa tanssiminen, että on varma, että siitä ei herää sille toisellekaan osapuolelle mitään "vääriä" mielikuvia, on asia ihan erikseen, mutta sellainen "illan viimeiset hitaat, kieli korvassa"- meininki vieraan ihmisen kanssa ei MUN mielestä kuulu parisuhteessa olevalle muuta kuin oman kumppanin kanssa.

Oma mieheni hyväksyisi nuo hitaatkin, mutta koska hän ei ole muutenkaan mikään tanssijatyyppi, niin hyväksyy sen, että mä en moisesta tykkää eikä sitä sitten tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi