Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietääkö kukaan??!! (E-PILLEREISTÄ ASIAA)

Vierailija
18.05.2011 |

Elikkä e-pillereistä ja merkistä yasminelle kysymys? Voiko pillerit alottaa missä vaiheessa kiertoa tahansa vai pitääkö aina aloittaa kuukautisten ekasta päivästä? Mulla semmonen tilanne, että oon nyt muutamaan otteeseen kokeillut pillereitä ja kun aloitan kk ekana päivänä niin vuoto jää päälle ja kestää 1-2kk. Nyt oon ollut muutamia kuukausia ilman pillereitä, mutta nyt haluaisin kokeilla uudestaan, kun kaikenmaailman juhliakin ois tulossa ja kun mun kiertoni on niin epäselvä, että ei tiedä yhtään koska menkat alkaa. Iso kiitos jos joku osaisi neuvoa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin yasmin pillerit ja rehellisesti sanoen olen aloittanut ne vähän miten milloinkin :P samoin kuin venyttänyt taukoa pariin otteeseen.

oon vähän ajatellut sillein, että eihän muitakaan lääkkeitä oteta justiinsa siä yhtenä tiettynä päivänä tmv. mutta tuossahan on sitten se "ongelma", että aloituksesta riippuen kuukautisesi siirtyvät ja voi vähän hakea sitä paikkaansa :) eipä mulla oe haitannut, kun monesti vuoto alkanut vasta viikontauon jälkeen jne.

Vierailija
2/2 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa soittaa pillerit määränneelle lääkärille ja kysyä asiasta sekä kertoa tuosta vuodon venymisestä.

Noin huolettomasti kuin ensimmäinen vastaaja en e-pillereihin suhtautuisi. Ei kaikkia lääkkeitä voi niputtaa samaan nippuun vain sillä perusteella, että pilleri mikä pilleri. Kyllä ne kannattaa aina ottaa ohjeiden mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla