Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia Kyproksesta?

Vierailija
18.05.2011 |

Olen syyskuussa lähdössä lomalle ja haluaisin tietää kokemuksia kyproksesta? Mikä kiva hotelli 6v lapsen kanssa? En osaa päättää lähdenkö Kyprokselle vai Kreikkaan? Haluan että kohteessa ranta on hyvä, ei kivinen ja allasalue myös mukava, lapselle jotain tekemistä. Meillä myös gluteeniton ruoka valio joten jos siihen löytyy vastauksia, olen todella kiitollinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että agia napa on ainakin täysin biletyspaikka kyproksella. Sinne ei lapsen kanssa kannata lähteä. Kyproksella oli huisi vesipuisto jossa viihtyy lapset ja aikuisetkin tuntikausia! Sitä suosittelen! Mahdollisesti kyprokselle johonkin muuhun kun agia napaan voisi lapsenkin kanssa mennä. Itse 2 kertaa ollut agia napassa.

2/6 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mielestäni mukava hotelli lapsen kanssa on Kyproksen Agia Napassa Blue Village Callisto

http://www.finnmatkat.fi/lomakohde/kypros/agia-napa/blue-village-callis…

Hotellin aivan edessä oleva ranta kivipohjainen, mutta kulman takana, vain parinsadan metrin päässä, on ihana hiekkaranta Sandy Bay. Lisäksi hotellista löytyy kiva uima-allasalue ja myös Finnmatkojen lastenkerhot.

Finnmatkojen Bllue Village hotelleissa Välimeren alueella on mahdollista saada myös gluteenitonta

ruokaa. Muutenkin lisämaksulliset ateriat ovat seisovasta pöydästä, mista pystyy itse helposti katsomaan mitä on mahdollista syödä.

Finnmatkat/Pirjo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tässä miettinyt kumpiko vaihtoehto syyskuussa on parempi kreikka vai kypros? Kreikassa olen käynyt monta kertaa joten sen vuoksi kypros houkuttelee. Hotelleista olen miettinyt juuri tuota blue village callistoa tai sitten blue village althea beach tai athlantica sungarden? Kreikasta olen miettinyt tuota Mikri poli resortia. Odotamme lomalta lekoilua ja uimista joten nähtävyyksillä ei ole väliä. ruoka politiikka on aina se ongelma. Oma keitto mahdollisuus aina hyvä vaihtoehto saa ainakin jotakin jos muuten vähän vaihtoehtoja tarjolla. ja jos maksaa puolihoidosta niin oishan se hyvä kun rahalle saisi vastinetta.

Vierailija
4/6 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kyprokselta, protaraksessa oltiin! Upea paikka, HERKULLISTA ruokaa. Olimme blue village nausicaa beach hotellissa, all innclusive oli meillä. Ihana paikka, mutta kypros on kallis.

Vierailija
5/6 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen hotellihuone teillä oli ja oliko se ruoka todella monipuolista. Meillä kun tuo allergia ja viljatuotteita ei sitten pätkääkään voi syödä. ei se Kreikkakaan nyt niin halpa ole.

Vierailija
6/6 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomaili helmi-maaliskuun vaihteessa Kyproksella Blue village Callistossa ja emme voi kuin kehua paikkaa!! lapsetkin 8v ja 9½v todenneet monesti, että on ikävä sinne:)

Callisto on huoneistohotelli joten oma keittomahdollisuus on ja puolihoidolla olimme, aamiainen ja päivällinen siis kuului pakettiin ja vaihtoehtoja oli niin paljon että aluksi suunnittelemamme ajatus syödä päivällä saaren eri ruokapaikoissa kyllä vesittyi pitkälti ähkyn vuoksi;)

Tuota Calliston hotellialuetta ei voi kehua liikaa, autoton, viihtyisä ja meri vieressä, turkoosi Välimeri sai palan kurkkuun kauneudellaan ja mahdillaan ja tuo 200-300m päässä oleva ranta oli ihana.

Tulipa tästä nyt vuodatus mutta niin ihanaa oli, uudelleen menisimme heti jos ei mieli tekisi avartaa kokemuksia muuallakin, ainakin toistaiseksi.

Mitään biletyshirmuja siellä ei olut, tosin emme olleetkaan siellä ns sesonkiaikana, tuo Callisto on kyllä selkeästi perhekeskeinen paikka ja alue, Napan keskustaan on n.500m.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan