Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eskarissa kuultua

Vierailija
18.05.2011 |

poika kertoi, miten eskarikaverinsa oli sanonut, että sun äidillä on ruma naama...joo, lapset sanoo kaikenlaista mutta tuli jotenkin tosi paha mieli, kun mieskin sanoi just niin :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on silläkin sitten ruma naama.

Vierailija
2/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsia ei kasvateta. Haukutaan muiden ihmisten ulkonäköä. Tosi surullista.

Jos sulla olis OIKEESTI ruma naama, ei sitä kukaan kehtais sanoo sitä sulle.

Koska miehet tietää että naista voi loukata haukkumalla ulkonäköä, ne tekee niin. Mikäs sen kurjempaa kuin arvostella vaimon naamaa.

Unohda tuollaiset ääliöt ja katso rehellisesti peiliin ja totea että sulla oikeesti ei taida olla ruma naama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä menee tällä hetkellä huonosti ja minua masentaa(läheisen kuolema,tupakkalakko jne) normaalisti en tuollaisiin 6-vuotiaitten juttuihin reagoisi, mutta nyt kyllä kolahti.

Vierailija
4/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun löytyy tsemppareita.

Vierailija
5/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoivat muutamat pojat huutamaan ja nauramaan minulle et -pervomaha, pervomaha. Joo ja olen viimeisilläni raskaana. Siinä yritti ohjaaja hyssytellä poikia. Ite olin vähän ällikällä lyöty -et mitä v..tua.

Vierailija
6/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemminkin olen kuullut tuon kommentoivan ihmisiä läskiksi, mutta ekaa kertaa tuo kohdistui minuun. Liekö oppinut kotoa vai mistä? Kyseessä alle kouluikäinen lapsi.

Vierailija
7/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana, meidän eskarilaiset pyysivät katuliituja ja siellähän seisoi; satana,vittu ja perkele, eikä muuta kuin liidut pois ja pojat pesemään asfalttia.

Vierailija
8/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika sanoi mulle viime vuonna että joku tarhakaveri oli sanonut että sun isä on lihava (on se).

Jostain syystä tämä 5v. poika ei koskaan sanonut sitä isälleen vaan minulle (minäkään en sanonut eteenpäin).

Mutta sanoin silloin pojalle että kaikki on erilaisia jne. ja että niistä ei tarvi ääneen kellekään sanoa! Ja tätä mantraa jatkan aina vaan..

Ja tässä eräänä päivänä kävelin kotia, niin meni joukko noin 10v. poikia ohi. Yksi sitten huusi että hyi, olipa ruman näköinen ja kaikki käänty katsomaan. No, joku toinen poika sanoi että äläs nyt, ihan söpöhän tuo on..

Siinä on kaksi erilaista lasta kasvatettu, tän jälkimmäisen vanhemmat on tehny tosi hyvää työtä.. =)

Ja minä en todellakaan ole kaunis, en kai rumakaan (niin sanoo mieheni =D)..

Vierailija
9/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka varsin huonoa käytöstä sekin. Mutta että miehesikin on sanonut niin?? Helkkari naiset, mistä te nämä sankarit kaivatte käseihinne???

Sun naamassa tuskin on suurtakaan vikaa, ap. :)

Vierailija
10/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nätti nainen. Siis kadulla käännytään katsomaan perääni jne ja saan reippaasti huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.

Ex-mieheni mielestä olin kuitenkin ruma ja lihava. Painoin silloin n. 50 kg ja pituutta minulla on 165 cm.

Eli, mitä yritän sanoa, tuollaiset ÄÄLIÖ miehet on niin juntteja ja urpoja että sääliksi käy. Sun ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä rumaksi nimittelyn kanssa, eivät vaan keksi enää mitään muuta millä loukata.

Vierailija
11/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka rinnat ei roiku ja mitat 169cm ja 53kg, ei se ekaan 2n vuoteen sanonutkaan tuollaisia...on kai vaan kyllästynyt. Pitäis kai ottaa ero, mut nyt just ei riitä voimat siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi