Oksettaa ! Loysin miehen deittiprofiilin ja
Tein itse vastaavan, vaaralla nimella ja kuvalla, lisasin hanet ja aloimme jutella. Tuli ilmi, etta mies etsii treffiseuraa ja seksia. Liittomme haukkui, meilla menee kuulemma huonosti minun takiani. Elama on ollut minusta normaalia, lukuunottamatta miehen epaluotettavuutta.
Mua oksettaa ja itkettaa. En saanut yolla unta. Mies oli toissa poissa kotoa, ja puhui samalla kanssani, kun puhui myos talle keksitylle naiselle. Olisi ollut valmis tapaamaan ja vaikka mihin, ei yhtaan tajunnut, etta se nainen onkin oma vaimo. Varmaan tata on tapahtunut jo miljoona kertaa. On paha olla. En tieda, miten jaksan yksin pyorittaa arkea taman jalkeen. Mies ei arvosta sita, etta hoidan kodin ja lapset hanen ollessaan tyomatkoilla, ja muutenkin. Ja rankkaa on.
Kommentit (38)
ja liitä ne mukaan avioerohakemukseen.
ja liitä ne mukaan avioerohakemukseen.
mutta voit vielä jatkaa feikkinä ja sovitte treffit, sitten kuitenki menet sinne itsenäsi ja sanot että oli asioita tässä lähellä että mitäs sä äijä täällä teet???!!! =)
patologinen petturi. Vaikka hänellä olisi millainen nainen rinnalla, hän tulisi pettämään. Eli älä ap soimaa itseäsi siitä että mies on tyytymätön sinuun.
Olet nuori nainen vielä, eikä elämäsi pääty siihen että jätät tuon sian. Päinvastoin, tulet huomaamaan miten ihana on elää kun ei tarvitse epäillä mitään. Luultavasti löydät rinnallesi sinua arvostavan miehen, sillä nykyinen miehesi ei sinua taida arvostaa pätkän vertaa.
On helppo neuvoa että jätä se sika. Neuvon kuitenkin niin. Itse en pystyisi edes olemaan samassa huoneessa tuollaisen miehen kanssa, tuo on pahinta mahdollista pettämistä.
Voimia sinulle AP aivan hirvittävän paljon. Vaikka nyt tuntuu pahalta, muista että asioilla on tapana järjestyä. Itsesi tähden suosittelen vakavasti hankkiutumaan eroon noin totaalisen kusipäisestä miehestä.
minäkin löysin joskus mieheni seuranhakuilmoituksen, onneksi en ehtinyt näkemään mitä minusta kertoili. Ilmeisesti miehesi hakee jännitystä elämään, kun ei eroa hanki, tai sitten pelaa itselleen ensin seuraa ja sitten lähtee.
vastauksia, kiitos teille kaikille. Kiva kun kukaan ei vittuillut. Ap
En sano, etta olisin taysi pulmunen, mutta koskaan en ole pettanyt, olen hoitanut kodin ja lapset, en pihtaa, en ole ruma, olen aina ollut valmis kuuntelelemaan miehen ongelmia ja auttamaan. Ja kiitos on tama, etta heti, kun vieras vosu ottaa kontaktia, sille aletaan kertoa omasta elamasta ja tyyliin ehdotellaan nettiseksia.
AP
Toisin kuin tällä palstalla usein väitetään, sillä ei ole mitään väliä millainen vaimo on. Pettäminen lähtee aina pettäjän omista ongelmista, eikä vika ole petetyssä. Maailma on täynnä kauniita, timmejä, fiksuja ja ei-pihtaavia naisia, joita petetään. Valitettavasti se vaan on niin, että ulkonäkö ja kiva luonne ja sellainen ei auta. Mies pettää jos pettää, ja nimenomaan siksi että vieras nainen antaa huomiota. Sillä ei ole mitään väliä kuinka paljon huomiota saa kotona.
Myöskin väiteet siitä, että ei hyvään suhteeseen mahdu kolmatta jne. ovat täyttä paskaa. Pettäminen tapahtuu siksi koska pettäjä on tyytymätön ITSEENSÄ ja ELÄMÄÄNSÄ, ei suhteeseen tai petettyyn.
Tsemppiä ap!
(voi olla myös joku miespuolinen kaveri, joka "näyttelee" sun seuralaista) ja samaan paikkaan puoli tuntia myöhemmin sovit treffit myös tämän oikean miehesi kanssa, hahaa..
Mä tiesin exäni olleen sikapetturi, joten otin prepaid liittymän ja tekstailin siitä hänelle yhtä sun toista. Sä voisit hyödyntää tänkin, mutta ehkä tuo meilailu riittää.
Mutta sussa ei ap. ole mitään vikaa, olet ykkösluokan nainen, miehesi sen sijaan on rotta, eikä mikään mies.
Tulethan kertomaan, miten kuviot etenee?
Jaksuja, me kaikki tuetaan sua!
sopia treffit ja mennä sinne niiden eropapereiden kanssa.
Olen itse ollut naimisissa patologisen valehtelijan ja petturin kanssa. Hän haki huomiota muilta naisilta, vaikka varmasti sai sitä ja kaikkea muutakin kotona... mikään ei vaan riittänyt. ymmärsin ja yritin ihan liian pitkään, onneksi lopulta sain voimia lähteä.
Nykyisin ihmettelen, mitä oikein koskaan näin siinä tyypissä. Hän on mennyt jotenkin "alaspäin", mikään uusi suhde ei ole kestänyt kovin pitkään, hän on anellut takaisin minua. Hänellä on myös ollut erinäisiä vaikeuksia töissä, ilmeisesti on valehdellut tai huijannut jotenkin sielläkin, saanut muutamasta paikasta potkut...
Lapsille en ole häntä koskaan arvostellut, lapset ovat jo teinejä, heillä ei kuitenkaan ole kovin läheiset välit. Exällä on usein niitä omia menoja silloin kun lapset sinne olisivat menossa...
Ja eron jälkeen minä olen huomannut, että oikeasti on paljon ihmisiä, jotka pitävät minusta, arvostavat mielipiteitänikin, ja ulkonäköäkin... ex lyttäsi minut maan rakoon, alkuun etsin niin pitkään syytä itsestäni, ja hän myös...
yhdyn niin siihen, että se ei ole sun vika tai johdu sun puutteistas, että mies pettää, vaikka se varmaan haluaiski uskotella niin, sekä itelleen että sille kenelle chattaa. Se oiski hauskaa kun ois joku joka laittas deitti-ilmon että 'täällä yks petturi kusipää etsii seuraa vieraista, vaikka oma vaimo on oikeesti tosi hyvä tyyppi ja vielä ihan nättikin'.
Järkkää ne treffit sen kans, ja kerro meille missä ja milloin niin päästään mestoille nöyryyttään miestä!
sopia treffit ja mennä sinne niiden eropapereiden kanssa. Olen itse ollut naimisissa patologisen valehtelijan ja petturin kanssa. Hän haki huomiota muilta naisilta, vaikka varmasti sai sitä ja kaikkea muutakin kotona... mikään ei vaan riittänyt. ymmärsin ja yritin ihan liian pitkään, onneksi lopulta sain voimia lähteä. Nykyisin ihmettelen, mitä oikein koskaan näin siinä tyypissä. Hän on mennyt jotenkin "alaspäin", mikään uusi suhde ei ole kestänyt kovin pitkään, hän on anellut takaisin minua. Hänellä on myös ollut erinäisiä vaikeuksia töissä, ilmeisesti on valehdellut tai huijannut jotenkin sielläkin, saanut muutamasta paikasta potkut... Lapsille en ole häntä koskaan arvostellut, lapset ovat jo teinejä, heillä ei kuitenkaan ole kovin läheiset välit. Exällä on usein niitä omia menoja silloin kun lapset sinne olisivat menossa... Ja eron jälkeen minä olen huomannut, että oikeasti on paljon ihmisiä, jotka pitävät minusta, arvostavat mielipiteitänikin, ja ulkonäköäkin... ex lyttäsi minut maan rakoon, alkuun etsin niin pitkään syytä itsestäni, ja hän myös...
Sillä erotuksella, etten ole päässyt yli...
että sovit tapaamisen ja menet paikalle. sittenpä ei voi mies luikerrella minnekkään eroon jutusta vaan saa ottaa vastuun tekemisistään ja sanomisistaan. Ainakin vois saada rehellistä keskustelua aikaiseksi kun mies tajuais että sellasessa tilanteess aon turha enää valehdella.
Siis sano, että tarjoat, jos mies ei suostu lähtemään muuten ;) Mene itse paikalle myöhässä, laita tekstari ja pyydä miestä tilaamaan jo alkudrinkit ja eturuuaksi jotain ylläriä. Ruuat tilattuaan ja pöydässä odottaen mies ei voi paeta paikalta niin vain.
Vaimo haukutaan sen takia et saadaan sympatiaa toisilta naisilta. Ikivanha kikka ja ´´mies vaikka mistä´´ daaliat on heti valmiit ja oikein innoissaan kun pääsevät näyttämään kuin he on parempia!
Ehdottaisin ettet tekisi heti mitään vaan keräisit vähän aineistoa ja rauhoittuisit jos vaan voit. Miettisit kaikessa rauhassa ja toimisit järkevästi. Älä vaan ala riehuun tai itkeskeleen tätä asiaa ukollesi ei se hyödytä mitään. Kekesit kyllä parempaakin kunhan aikaa vähän kuluu.
Oikein paljon sulle haleja!!
Vakoilee miestään eikä anna hänen pitää ollenkaan hauskaa.
Syyhän on sinussa itsessäsi koska et ole ottanut tarpeeksi poskeen.
Näin se vaan on, parempi kiinnostaa aina.
Elämää.
Vakoilee miestään eikä anna hänen pitää ollenkaan hauskaa. Syyhän on sinussa itsessäsi koska et ole ottanut tarpeeksi poskeen. Näin se vaan on, parempi kiinnostaa aina. Elämää.
Tämän viestin on kirjoittanut joku petturisika itse!
Aika yllättäviä profiileja tullut täällä naimisissa-olevien deittipalstalla vastaan http://bit.ly/sitoutumis-vapaa
..kysele deittipalstalla mieheltäsi, että mikä kaikki häntä oikein inhottaa omassa vaimosssa - ja sano, että voi luottavaisin mielin avautua sulle aiheesta, jos haluaa (kannattaa jättää tuo vapaaehtoisuuden illuusio leijumaan). Jos olisin sinun housuissasi, haluaisin ehdottomasti tietää kaiken, siis todella kaiken. Haluaisin tonkia selville kaikki hänen ajatuksensa minusta ja (perhe-)elämästään ylipäätään. Hän asisi avautua minulle kuukausitolkulla, ennenkuin edes lähtisin "treffailemaan" häntä livenä. Kyselisin myös, mikä juuri minussa, siis deittipersoonassa, kiinnostaa häntä niin kovin ja mm. sitä, olisiko hän valmis eroamaan vaimostaan vuokseni (tämä kysymys tosin vasta muutaman kuukauden päästä). Näin siis minä. Jos sinä teet kaiken tuon tulevina kuukausina ja ero vielä silloinkin olisi sinulle ainoa mahdollinen vaihtoehto (vaikuttaa nimittäin jo nyt, ettet pahemmin hänen seurassaan halua enää elää), niin hoitaisin homman alkuun koruttomasti vaikka oman keittiöpöydän äärellä. Joku viikonloppuaamu sanoisin vain miehelle, että olen tullut tulokseen, että meidän liitto kauniisti sanoen kusee. Sitten näyttäisin vain koko printatun, niputetun ja nidotun "deittikortiston" hänelle ja sanoisin suunnilleen näin: ”tässä pääasiallisesti syy, miksi _minä_ en enää halua olla sinun kanssasi - koska sinäkään et viihdy minun seurassani kovin hyvin, etkä ole todistetusti viihtynyt aikoihin...”(lapset olisivat sillä aikaa luonnollisesti muualla, vaikka mummolassa yökylässä). Siinä samalla kiittäisin häntä siitä, että on kertonut kaiken oleellisen liitostaan ja parisuhteestaan "Sadulle", niin ei tarvitse suotta enää selitellä yhtään mitään. Ennen paljastusta petaisin ainakin lasten vuoksi tulevaa niin, että erottua olisi edes asunto jonne muuttaa, ettei ihan tyhjän päälle jäisi. Sen vuoksikin on hyvä pitää tuota jo alkanutta "nettipeliä" yllä muutama kuukausi, eikä rynniä tunteilemaan heti suoralta kädeltä: voi rauhassa tutustua asuntomarkkinoihin ja keskittyä muihin käytännön asioihin... Selviät varmasti, olipa ratkaisusi mikä hyvänsä. Muista kuitenkin, että miehesi ei ole pettänyt lapsianne, vaikka onkin pettänyt sinut totaalisesti. Vaikutat järkevältä ja selväpäiseltä ihmiseltä, joten tuskin sorrutkaan moiseen. Onnea ja voimia sinulle, olipa lopullinen ratkaisusi mikä hyvänsä!
että sopisin miehen kanssa treffit deittipalstan kautta, ja sit menisin paikalle avioeropapereiden kanssa.
Ap, jätä tommoinen paskiainen!