Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

clomeilla plussanneet?

28.10.2005 |

Onko täällä ketään clmien avulla plussanneita? kertoisitteko kokemuksia, monennestako kierrosta plussasitte, millä kierronpäivänä ovuloitte jne....?

*takana liian kauan yritystä ja nyt vasta hoitoihin mukaan*

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli takana pari vuotta yritystä, syksyllä menin gynelle jatkuvien epäsäännöllisten kiertojen vuoksi. Määräsi mulle Clomifen 50 mg x1 kierron 3-7päivä ja Terolut kp 16-25. Clomifenia sain koska kierto oli niin pitkä että gyne epäili ovuloinko lainkaan, ja clomi helpottaa munasolun irtoamista, terot sitten sain kiertoa tasaamaan, ja hyvä kierto tuli. Ovis testeillä vielä varmistin oviksen.

Nyt sitten kävi niin onnellisesti että plussa tuli. Mitään sivuvaikutuksia ei mulle näistä tullut. Että omasta puolesta toivotan onnea näiden käytössä, meille ne toimi ainakin.

Vierailija
2/8 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

clomi-kierrosta plussasin! Clomeja söin kp4-8 ja ovis oli joskus kp15-17 - en tikuttanut, joten en tiedä tarkkaan.

Joten hyviä kokemuksia täällä! Poika on nyt 10kk. : )

Onnea matkaan!!! +++

-Tua

PS.Syy miksi sain clomit oli pco ja ovuloimattomuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä plussasi viiden clomi-kierron jälkeen. Ovuloin suunnilleen kierron puolessa välissä ja parin ensimmäisen kierron jälkeen ei tullut enää käytettyä ovulaatiotestejä.

Nyt ollaan viikolla 16 ja kaksosia odotellaan:)

Niin ja mielestäni tuohon plussaamiseen vaikutti myös aivan ihana kahden viikon loma Skotlannissa juuri ennen ovulaatiota...

Vierailija
4/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä plussasi toisella clomikierrolla, jolloin munsasoluja oli irronnut viisi. Osittainen inssi tehtiin ja siitä tuli plussa. Nyt odotellaan ekaan ultraan pääsyä. Clomeja söin tosiaan kahden kierron ajan; kp:3-7, 1 kpl/pv:ssä.

Vierailija
5/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan voi olla vaikka viitoset vatsassa, jos munarakkuloita oli puhjennut viisi.

Vierailija
6/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oikeestaan vähän pelottaakin... Ultra on vasta kahden viikon päästä ja sitten selviää toi masu asukkien määrä... Meillä lapettomuuden syy on miehen spermassa. Osittainen inssi tehtiin siten, että pesty sperma ruiskutettiin vain kohdunkaulakanavaan ei siis kohtuun. Lääkärin mielestä tilaisuutta ei kannattanut jättää käyttämättä, koska munarakkulat olivat kaikkein parhaita juuri tässä kierrossa. Onneksi olivat hiukan eriaikaisia eli kaikkien hedelmöittyminen on tuskin mahdollista. Mutta vielä ei tosiaan tiedetä ja nyt vaan odotellaan.

Vierailija
7/8 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miks teillä oli clomit? Yhellä ainakin oli pco, mites muilla??

Mulla on pco ja clomit alkaa ens kierrosta... sen takii kiinnostaa... =)

Vierailija
8/8 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa muakin; miksi syötte clomeja? Tuntuu että niintä niin moneen määrätään ja sitten vaikka on joillakin " sama vaiva" vain toisen gyne määrää clomeja ja toisen ei. Kuten mulla määrättiin niitä pitkään kiertoon mutta tuttavalleni ei vaikka hänellä myös siis pitkä kierto! Mulla siis clomit eivät auttaneet mutta tuttavani on onnellisesti luomusti raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä