Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vie mennessäs,tuo tullessas..

Vierailija
17.05.2011 |

tätä ei miehet ymmärrä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on niin putkiaivo, ettei kykene siihen. Jos on menossa keittiöön syömään, ajattelee vain sitä, että pitää mennä keittiöön syömään eikä näe, jos maassa on likainen paita, jonka voisi kuljettaa matkan varrella olevaan pyykkikoriin.

Ärsyttävää, mutta olen yrittänyt opetella kestämään.

Vierailija
2/7 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa omat sukkansakin lattialle ja siinä saavat olla viikosta toiseen, jos kukaan ei korjaa pois. Yli vain harppoo ja saattaa sitten viikkokausien jälkeen yrittää väittää, ettei ole niitä sukkia ikinä nähnytkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun aivot ehdi rekisteröidä koko ajan, mitä voisin kuljetella paikoilleen mennessäni. Yleensä muutenkin huomioin ympäristöä erittäin huonosti, olen keskittynyt siihen, mitä olen tekemässä tai minne menossa.

Vierailija
4/7 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitain sotkuja. Ja olen nainen, kauheaa! Niihin ei vain jotenkin huomio tartu. Sitten kun huomaan, nolottaa, että miten en oo tuotakaan tajunnut.

Vierailija
5/7 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei asiasta jankuta...

Vierailija
6/7 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 2-krs talo ja miehen kaaliin ei mahdu että ylöstullessa voi tuoda esim.pyykit mukanaan ja kun menee takas kahvikupin kans lojuun jääkiekkoo kattoon ni voi viedä alas jotain...sitten ihmettelee miksi juoksen eestaas

Vierailija
7/7 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 2-krs talo ja miehen kaaliin ei mahdu että ylöstullessa voi tuoda esim.pyykit mukanaan ja kun menee takas kahvikupin kans lojuun jääkiekkoo kattoon ni voi viedä alas jotain...sitten ihmettelee miksi juoksen eestaas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi