Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkinnassa sykemittari...

17.05.2011 |

Suosittele omaasi. Onko siitä ollut iloa?

Vai oletko sitä mieltä, että kapistus on ihan turha? :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia malleja mammoilla on?

Vierailija
2/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on vertailua sykemittareista.

Muutaman muun vastaajan kanssa samoilla linjoilla, että olisi kiva jos mittarista näkyisi juostu/kävelty matka. Itselläni on Suunnon karvalakkimalli t1C tai jotakin sinnepäin , jossa parasta on poltettujen kaloreiden määrä... toki sykekin on kiva nähdä, kun pyrkii kohentamaan kuntoa. Muuten, tämä mun malli sai käyttöohjeen puolesta huonoimmat arvostelut Kulutajan vertailussa, ja olen kyllä ihan samaa mieltä, eli paljon huonommaksi ei manuaali voi mennä...

Ja sekin olisi hyvä, jos pärjäisi ilman sitä rintavyötä.

Kyllä se sykemittari vähän tsemppaa liikkumaan, eli kaupoille vaan, Morre ja kumppanit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pärjännyt ilman sykemittaria, mutta kiinnostaisi kuulla sen hyödyistä ja iloista. Askelmittaria (kävellessä) ja pyörän matkamittaria käytän, joista varsinkin jälkimmäistä on kiva seurailla.

Vierailija
4/9 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en kyllä karmean pahasti koukkuunnu. Olisi syytä saada kesän aikana muutakin tehtyä...

Vierailija
5/9 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua kiinnosta syke, enkä edes löydä poltettuja kaloreita.

olis pitänyt hankkia kello, mistä näkee nopeuden ja matkan, niihin pitää nyt sit kai hankkia lisävarusteet tai ostaa jonku muun merkkinen.

kyllä mä tiedän ilman mittariakin, että syke nousee, kun juoksee kovempaa tai ylämäessä.

Vierailija
6/9 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tykkään seurata myös kuljettua matkaa, joten GPS laitteessa on kiva olla. Onko hyötyä, no joo, ainakin hyvää treenin kehityksen seuraamista. Eikä voi narrata itseään matkoilla, kun gps kertoo tarkan kilometrimäärän sykkeen lisäksi.

Vierailija
7/9 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain se kello ranteessa, mikä kertoo kaiken, vai onko rintavyö tms laite kengässä tai käsivarressa?

Vierailija
8/9 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain se kello ranteessa, mikä kertoo kaiken, vai onko rintavyö tms laite kengässä tai käsivarressa?

Rintavyö tulee mukana, siinä anturi joka lähettää tiedot kellolle. Itsellä Garmin Forerunner 210 , vastaavia löytyy useampikin, mutta mulle riittää toi hyvin. Tietokoneen kautta voi siirtää koneelle tiedot ja ihmetellä niitä vaikka webinkin läpi.

Vierailija
9/9 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen aika karvalakkimalli. Parempi olisi, jos näkisi myös kuljetun matkan, mutta sitä mulla ei tuossa ole.

Tykkään seurata sykettä koska mittari näyttää milloin liikunta polttaa rasvaa ja milloin kohottaa kuntoa. Kiva nähdä myös ihan mielenkiinnosta paljonko kaloreita kului, vaikka laihtumisen tarvetta ei olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi