LUSH tuotekokemuksia!
Mitkä hyviä, hyväntuoksuisia jne. ?
Kommentit (12)
olen jo vuoden verran käyttänyt Lushin palashampoita, en aio enää palata takaisin nestemäisiin shampoisiin. Todella hyviä ja käteviä. Hierontapalat on myös ihania.
Ihanan tuoksuinen!
Lisää kokemuksia, koska en pääse tuoksuttelee liikkeeseen
t. ap
niin kertokaa nyt tyhmälle mikä noiden hierontapalojen idea on? Entä kiinteiden parfyymien, näyttää enemmänkin deodorantilta? Juu, ei tällainen moderni kosmetiikka oo mun juttu :)
Maksaessani mulle laitettiin nenän eteen joku **tun susiadressi, että allekirjoita. Moniko pahvi allekirjoittaa sen kummempia ajattelematta?
T Susipassissa ollut ja uudelleenki anytime
käytetään suihkussa, hangataan kostealle iholle, se on karheaa eli kuorii ihon. Sisältää myös kosteuttavia aineita eli ei tarvitse kosteuttaa vartaloa jälkikäteen. Tulee tosi pehmeä iho. Ja palashampoot mulla kestää useita viikkoja, tosin pesen joka toinen päivä.
niin kertokaa nyt tyhmälle mikä noiden hierontapalojen idea on? Entä kiinteiden parfyymien, näyttää enemmänkin deodorantilta? Juu, ei tällainen moderni kosmetiikka oo mun juttu :)
-honey I washed the kids ja rockstar saippuat
-bubblegum huulten kuorinta
-honey trap huulirava
-angels on pare skin kuorintavoide
-sit joku kermainen suihkusaippua, ihan kuin puolisulanutta jäätelöä
niistä kylpypalloista ihan hirveästi! Myös se, että kun pikkusiskoni (ikäeroa hirveästi) tulee yökylään, niin tykkää kylpeä ammeessa. PIenellä ikää kolme vuotta, niin nuo pallot ovat hyviä kun ainakin mulle mainostettiin noiden olevan turvallisia. Eli jos vähän joutuu kylpyvettä lapsen suuhun, niin ei pitäisi olla vaarallista, kun ovat 100% luonnontuotteita. :) Eli ei mitään myrkkyjä mukana!
Toinen on nuo hierontapalat. Aivan ihania. :)
Siis on seerumi, kiinteä sellainen. Kosteuttaa hyvin.
http://www.lush.fi/tuotteet/kosteusvoiteet-kasvovoiteet/FACIAL-SEERUM-S…
Celestial-voide on ihana ja haisee vaniljalle, Full of Grace -seerumi on tehokas, mutta ällön ruskea haiseva kakku, jota hierotaan kosteilla käsillä ja kädet pyyhitään naamaan. Putsari 9to5 on hyväntuoksuinen, saippuat ovat kivoja, mutta koko wc tuoksuu niistä. Kokeile, niillä on pienempiä purkkeja myös myynnissä ja postitse laittavat jtkn extraa usein lisää ( sain skin nanny-voidetta purkissa itse).