Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset ei hauaisi maksaa mistään mitään?

Vierailija
17.05.2011 |

Tutulle 19-vuotiaalle opiskelijalle ehdottettiin kesätyöksi lastenhoitoa, 400e/kk olisi ollut "palkka", 3 lasta ja 7h/päivä :D:D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä.

Vierailija
2/13 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs MLLn kautta? Mitä ne nykyään maksaa? Vois verrata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä suostuisin tuohon hommaan. Tai vähintään kaupungin kesätyöliksa 1200 euroa kuukaudelta. Työaika kuintenkin olisi sama.

Vierailija
4/13 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin yhtä olis pitänyt kuljettaa eskariin ja takaisin ja toista hakea koulusta.

En mäkään suostunut, vaikka ehdottaja piti tarjoustaan erinomaisena.

Vierailija
5/13 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs MLLn kautta? Mitä ne nykyään maksaa? Vois verrata.

Vierailija
6/13 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostunut. Ottaen huomioon, että on kolme lasta ja 7h/päivä, niin 400e on aika olematon palkka.

Vierailija
7/13 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap siis tuntee jonkun, joka haluaisi maksaa pientä palkkaa lastenhoidosta. Tämä nyt ei mitenkään tarkoita sitä, että suomalaiset yleensä eivät olisi valmiita maksamaan mistään mitään.

Vierailija
8/13 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt oikeasti niin hyvä palkka ole, että koko päivän vahtisin kolmea tenavaa kuukauden ajan. Varsinkin jos kyse on pienistä eli vaipanvaihtoa tms.

Vierailija
9/13 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään muksuja hoitamaan.

Muistan joskus AMK-opiskelijana kysyin yhdeltä äidiltä, joka olisi tarvinnut lastenhoito apua viikonloppuisin, että mitä palkaksi sovitaan? Olis maksanu tyyliin 5€/h. Johon totesin, että MLL:n mukaan pitäis maksaa enemmän (ja tosiaan viikonloppu duuni-kassallakin saa lisät). Hän sitten alkoi mulle räyhään siitä, että on ollut joku aluepäällikkö MLL:ssa ja tietää millaista palkkaa hoitajat saa ja ei aio maksaa 5€ enempää. Totesin äidille, että voi ehkä saada jonkun alaikäisen tekemään moisella palkalla duunia.

Vierailija
10/13 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin suomalaiset kamalan pihejä.

Vierailija
11/13 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat haluaa yhteiskunnan tai jonkun muun tahon kustantavan lastensa hoidon tai ainakaan eivät halua maksaa hoitajalle mitään. Sen sijaan he itse vaativat palkkaa ja tukia omien lastensa hoitamisesta.

:=DDD

Vierailija
12/13 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan olisi tuon enempään varaa valitettavasti...

Vierailija
13/13 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan jos ei ole mitään kokemusta tai ei opiskele sitä alaa...mä olen kai sit tosi pihi kun en ottaisi ollenkaan mitään 19v opiskelijaa mun 3 lasta hoitamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi