Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla ainut, joka ei ymmärrä tuota juhlimisita. Pienen kiekon perässä

Vierailija
16.05.2011 |

aikuiset miehet luistelleet ja nyt sit voittivat sen kiekkomatsin ja on kuin olisi sota voitettu? Juu, taidan olla liian vanha

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai se että potkii jaloilla palloa?

Vierailija
2/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai se että potkii jaloilla palloa?

Miksei suunnistajilel järjestetty tuollaiset kansanjuhlat kun voittivat? Tai hiihtäjille, kun jotain voittavat? Tekeekö se, että jääkiekko on miesten laji sen, että sitä noin juhlitaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset miehet luistelleet ja nyt sit voittivat sen kiekkomatsin ja on kuin olisi sota voitettu? Juu, taidan olla liian vanha

että mikä vittu siinä pillussa kiinostaa. Kaikki miehet kuitenkin sen perässä pomppivat ja tekevät kaikkiensa.

Maailma vaan on näin. Kaikkea ei tarvitse ymmärtääkkään, varsinkaan jos ei ymmärrä.

Olisko kyse jostain eläimellisestä voiton halusta.

Jostain joka pyörittää tätä maailmaa ja joka saa ihmiset yrittämään parhaansa...... kilpailuvietti.

Vierailija
4/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että älä hätäile. Olet vain ihminen joka ei välitä urheilusta.

Vierailija
5/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi vasta tänään?

Eilenhän se voitto tuli.

Hassua, kun Suomessa yleensä juhlitaan etukäteen-aattona. Nyt jälkijunassa.

Vierailija
6/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei mahdu pieneen päähän, niin ei....

Vierailija
7/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen sielussa jonne kiekko menee ja pullistaa järjettömyyksiin. Ollaan niin hyviä parhaita ihan kaikessa, vähän aikaa.

Vierailija
8/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle KAIKKI urheilu on evvk. Hienoa olis, jos edes joskus joku vaikka kansainvälisessä pianokilpailussa voittanut saisi urheilusankarin kohtelun. Mutta urheilu vetoaa perusjunttikansaan. Hoh hoijjaa.

Vierailija
9/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut että urheilu ei ole naisten laji, mitä nyt mennään jotain airobikkii ketkuttelemaan itse tai muuta perseenpyöritystä. Taidan olla melkoinen poikkeus tästä suuresta massasta koska minä kohta 41 vee naisihminen olen ihan onnessani tuosta maailmanmestaruudesta. Ja oli melkein lajin jos minkä kisat niin katson ne. Urheiluhullu olen koko ikäni ollut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi