Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exällä uusi nainen

Vierailija
16.05.2011 |

Ärsyttää kun huomaan olevani jotenkin mustasukkainen, kun exälläni on uusi rakas. Itsellänikin on ja perhettäkin on tulossa ja olen tosi onnellinen, niin siksi tuo tunne ärsyttääkin. Olen oikeasti iloinen exäni puolesta, mutta silti huomaan olevani vähän mustasukkainen tai kateellinen tai jotain...en oikein edes tiedä mitä tää on. Eikö jostain exästä vaan pääse ikinä ihan kokonaan yli??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tunnetta vääntelin niin huomasin etten ole mustasukkainen EXÄSTÄ vaan siitä että hän tuo lasten elämään uuden naisen (mielestäni liian nopealla tahdilla, mm esitteli naisen lapsille viikko sen jälkeen kun aloittivat seurustelun). Vieläpä kun esimerkiksi aiemmin ex oli aina ilahtuneen kuuloinen lasten soitosta (pieniä joten avustan kun soittavat nettipuhelimella) mutta nyt usein ärsyyntyneen oloinen ja yrittää lopetella puhelua alkuunsa. Lapset eivät siis saa enää pitää yhteyttä virallisten tapaamisten ulkopuolella olematta tiellä. Harmi tästä heijastuu minulla harmina suhteeseen ja suhtautumiseen tähän naiseen.

Voiko olla että sinuakin risoo enemmän huoli lasten ja uuden "vanhemman" sopeutumisesta toisiinsa kuin se että exäsi jatkaa elämäänsä? Aluksi voi vain olla vaikea hahmottaa mikä oikein on se päällimmäinen mielipahan aihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi