Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiisseliresepti 1-vuotiaalle? t:kokki kolmonen :P

Vierailija
16.05.2011 |

Sain tuosta yhdestä ketjusta päähäni valmistaa kiisseliä. Koskaan aikaisemmin en ole valmistanut. Voisiko joku laittaa linkin johonkin reseptiin (HELPPOON!), joka sopisi myös tasan 1-vuotiaalle?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitä mehua ja suurusta perunajauhoilla, sekaan marjoja. Tai jos lapsi ei vielä oikein pureskele, keitä marjoja ensin, jotta hajoavat ja suurusta sitten. Jos on happamia marjoja, laita mukaan sokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi