Lue keskustelun säännöt.
kiisseliresepti 1-vuotiaalle? t:kokki kolmonen :P
16.05.2011 |
Sain tuosta yhdestä ketjusta päähäni valmistaa kiisseliä. Koskaan aikaisemmin en ole valmistanut. Voisiko joku laittaa linkin johonkin reseptiin (HELPPOON!), joka sopisi myös tasan 1-vuotiaalle?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
keitä mehua ja suurusta perunajauhoilla, sekaan marjoja. Tai jos lapsi ei vielä oikein pureskele, keitä marjoja ensin, jotta hajoavat ja suurusta sitten. Jos on happamia marjoja, laita mukaan sokeria.