Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia mä kerään tälläisiä ihmisiä ympärilleni?

Vierailija
16.05.2011 |

Asun maalla, joten ajattelin ensin, että se johtuu siitä, mutta eivät kaikki maalaiset voi olla näin juntteja. En mäkään ole. ;-)

Aina puhutaan pahaa muista. Jos pidetään tupperin kutsut, niin se joka jättää tulematta, niin hänen koko elämän kaikki negatiiviset asiast kerrotaan. Jokaisesta opettajasta tehdään aivan kamala, parjataan ja keksitään jopa kaikenmaailman tauteja. Jopa omista sukulaisista jaksetaan paasata pahaa, vaikka itse ei olla oltu näkemässä tapahtumia ja kaikki asiat ovat vain kuulopuheita.

Jos lapset kähisevät jotain keskenään, niin äidit paisuttavat jopa valehtelemalla jutusta aivan käsittämättömän draaman.

Mua itseäni ei kiinnosta mitä muut tekevät ellei se vaikuta jotenkin muhunkin tai perheeseeni. Enkä osallistu juoruamisiin ja olen tehnyt selväksi muillekin ettei mua kiinnosta ne. Ovatko ihmiset vain luonnostaan noin ilkeitä vai enkö mä ole vielä löytänyt elämäänsä tyytyväisiä ihmisiä lähelleni?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne jotka näin toimivat ovat kyllä alun perin maalaisia joten en tiedä vaikka olisi osin tottakin.. (itsekin olen lähtöisin pikkukaupungista).

olen joutunut tällaisen juoruamisen kohteeksi ja ajattelen vain, että muut ihmiset kadehtivat tapahtumarikasta ja ilmeisen mielenkiintoista elämääni paikatakseen tyhjyyden omassa elämässään. jos en ole aikoihin tehnyt tai sanonut mitään erityisen tuomittavaa, voi sellaisen asian ihan hvyin keksiä.. on kuitenkin helppo uskoa pahaa ihmisestä joka ei ole paikalla puolustautumassa tai jota kenelläkään ei ole pokkaa puolustaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla