Iso Omenan ulkoparkki
Pakko kysyä AV:lta, kun en itse ole keksinyt arvoitukseen ratkaisua.
Miksi Iso Omenan ulkoparkkis on niin suosittu että se on aina, säästä riippumatta, tupaten täynnä?
Samaan aikaan kuitenkin parkkihallissa on runsaasti tilaa.
Kun mielestäni Ompun parkkihallissa on mukavan tilavat ruudut eikä se ole muutenkaan erityisen haastava tai ahdistava.
Kommentit (12)
En tiedä, olen miettinyt samaa.Itse jätän auton ulos vain, jos on pikakauppareissu, muuten mielelläni parkkihalliin.
Jonkinlainen ahtaan paikan kammoa muistuttava fobia.
Se ulkoparkkikin on niin ahdas ja aina täynnä autoja. Minä haluan tilaa, ja Ompun parkkihalli on tosi hyvä, kun siellä ei autot tule vastakkain eikä ole sokkeloista.
Ite parkkeeraan ainakin vielä AINA kun mahdollista ulos.
osaan parkkeerata toki halliinkin, mut kortin sain vasta tammikuussa ja äidin auto käytössäkun ajeluil oon niin ei riskiä viiti ottaa :)
Tosin oon ihan sujuvasti parkkeerannu Meilahden sairaalan parkkihalliin, jossa on tosi ahasta aina ja pikkuruudut...
Mut niin kivempi parkkeeraa ulos, myös Omenaan mennes :) Selkeämpää.
Jos on mahdollisuus vältää - teen niin.
poikkeuksellisen paljon Ompussa?
Joskus suorastaan tunnutaan jonottavan sitä ulkoparkkipaikkaa. Kierretään ja kierretään kunnes jostakin vapautuu paikka.
Ei asia siis minua häiritse mitenkään, mutta ilmiö on kiinnostava kun en vastaavaa ole muualla nähnyt.
Alueella todella vähän parkkipaikkoja ja Ompun ulkoparkkiksella ei pysäköinnin valvontaa... Tai ainakaan ei silloin ollut kun siinä vieressä asuin.
itse jätän auton siis ihan siitä syystä sinne (jos satun saamaan).
luulen, että siksi, että molempien ruokakauppojen sisäänkäynti ja kassat ovat ihan siinä ulkoparkkiksen oven vieressä. vaikka eihän siihen oven viereen ikinä saa autoa, mutta ihmisillä on ehkä joku illuusio siitä, että pääsee lähelle kauppoja.
mutta voisko olla, että ne ulkoparkkaajat käy ruokakaupassa ja se ulkoparkki taitaa olla lähimpänä. Ei liukuportaita tms.