Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jumalauta niitä idiootteja, joiden mielestä mikään ei saisi tuntua missään!

Vierailija
16.05.2011 |

Tällä kertaa lätkän maailmanmestaruus pitäisi sivuuttaa olankohautuksella...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillistä apaattista suomalaisasennetta. Mitään tunteita ei saa näyttää ja varsinkin kaikenlainen ilonpito on täysin turhaa. Hohhhoijaa....

Vierailija
2/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillistä apaattista suomalaisasennetta. Mitään tunteita ei saa näyttää ja varsinkin kaikenlainen ilonpito on täysin turhaa. Hohhhoijaa....

6-1. Ja svedupetterit on homoja. Den glider in.

Entäs jos se on täysin tyhjänpäiväinen mielestäni. Olisin mieluummin iloinnut vaikka auringonpaisteesta, perhanan sade.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa lätkän maailmanmestaruus pitäisi sivuuttaa olankohautuksella...

että kaikki sulle tärkeät asiat eivät ole kaikille tärkeitä asioita. Miksi jonkun lätkään välinpitämättömästi suhtautuvan pitäisi nyt siitä sauhuta ja vetää sen takia perskännejä? Lapset hyvät, me ollaan erilaisia.

Vierailija
4/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-1. Ja svedupetterit on homoja. Den glider in.

Entäs jos se on täysin tyhjänpäiväinen mielestäni. Olisin mieluummin iloinnut vaikka auringonpaisteesta, perhanan sade.

ei kukaan pakotakaan SINUA iloitsemaan, mutta pitääkö pilata muiden ilo tuollaisella vittuilulla? Olisiko kiva, jos SINUN auringopaisteesta iloitsemiselle vittuiltaisiin "sehän on vain aurinko, joka sattuu nyt paistamaan", "huomenna sataa kuitenkin", "ihan turha mennä ulos paistattelemaan päivää kun kuolet kumminkin" ??

Vierailija
5/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eri asia kuin älytön vouhkaaminen ja typerien iskulauseiden huutaminen ja toistelu loputtomiin.

Vierailija
6/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin paruttiin koko perhe ja huudettiin ja halattiin ja meinaan lasteni kanssa lähteä vielä juhlimaan tänäänkin. LOISTAVAA!

Vierailija
7/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan pakotakaan SINUA iloitsemaan, mutta pitääkö pilata muiden ilo tuollaisella vittuilulla? Olisiko kiva, jos SINUN auringopaisteesta iloitsemiselle vittuiltaisiin "sehän on vain aurinko, joka sattuu nyt paistamaan", "huomenna sataa kuitenkin", "ihan turha mennä ulos paistattelemaan päivää kun kuolet kumminkin" ??

Minä hymyilisin ja nauttisin auringonpaisteesta. Älä pikku ressukka murehdi kaikkien sanomisista mitään, ja jos sinulle tuottaa iloa juhlia mm-kissanristiäisiä, niin nauti nyt.

Vierailija
8/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten sen pitäisi vaikuttaa mun elämään? En mä voi jättää töitä tekemättä ja mennä tonne sateeseen hillumaan jonkun lipun kanssa.

Ja mä vielä seuraan jääkiekkoa. Mutta ei mua silti kiinnosta huudella tuolla kaduilla. Tehkää mitä tykkäätte ja juhlikaa miten juhlitte, mutta säästäkää meidät siltä. Tänäänkin työmatkalla mulle huudeltiin moneen kertaan ne samat vanhat jutut. Vaikka se musta oli hyvä juttu, niin en mä jaksa kuunnella koko ajan siitä.

Juhlikaa te ja antakaa meille rauha siltä teidän juhlinnalta.

Vierailija
9/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuten vaan kyrsii kun muilla on hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi