Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: tykkäättekö hieroa klitoristanne samalla kun teitä pannaan pyllyyn?

Vierailija
16.05.2011 |

Jollain hieromasauvalla tms. vaikka? Meillä se on yksi ehdottomista suosikeistamme ja orgasmi on ihan käsittämättömän voimakas. Ajattelin vain onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ole muuta ajattelemista. Vaikka että millä elätät itsesi loppuelämäsi

Vierailija
2/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sijoituksilla. Mikä kiristää?

Eikös ole muuta ajattelemista. Vaikka että millä elätät itsesi loppuelämäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieron itseäni samalla kun mies panee. Olen joko polvillani pylly pystyssä tai sitten selälläni jalat kohti kattoa. Tuo selällään asento toimii aika loistavasti, siinä on hyvä hieroa klittaa ja katsella kun mies panee pyllyyn. Orgasmin ajankohdan saa kivasti säädeltyä ja sitten kun se tulee niin se on oikeasti tajunnanräjäyttävä.

Vierailija
4/10 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittelyä tarvii.

Vierailija
5/10 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vibralla ilman että pepussa on mitään ekstraa. Tajuttomat orkut seuraa.

En venytä paikkojani yhtään millään. Minulla nautintopäätteet on pillussa ja klitoriksessa, jollain ehkä sitten peräsuolessa.

Anatomia ilmeisesti vaihtelee paljonkin.

Vierailija
6/10 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ihminen ei ota laisinkaan pyllyyn mitään sisään. Jokainen tajuaa, että se on paskareikä ja vain ulostamiseen!

Hävetkää sairaat pervertikot, hankkikaa apua!

Vierailija
7/10 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulostusaukkoon mitään. Aika vinoutunut seksuaalisuus pitää olla, jos tarvitsee anukseenkin täytettä.

Eikös vastaavan tilanteen saa kehittämällä itselleen ummetuksen ja ottaa sitten pilluun.

Tuntuu täytettä joka tuutissa.

Vierailija
8/10 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vinoutunut pitää olla jos ottaa suihin.

Mulkku kuuluu vain pilluun.

Äläkä sinä vastaa muiden puolesta ellet itse siitä pidä. Usko tai älä, on paljon naisia, jotka suorastaan vaativat peppuun.

Ei yksikään normaali nainen ota ulostusaukkoon mitään. Aika vinoutunut seksuaalisuus pitää olla, jos tarvitsee anukseenkin täytettä. Eikös vastaavan tilanteen saa kehittämällä itselleen ummetuksen ja ottaa sitten pilluun. Tuntuu täytettä joka tuutissa.

Vierailija
9/10 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sekstaillessa tehdään kaikenlaista. Minulla on kokemusta yhdenyönjutuista ja muutamasta pidemmästä suhteesta naisten kanssa, jotka halusivat sitä eivätkä arkailleet pyytää.

Tiukkapipoisia provoilijoita varmaan harmittaa, kun jäävät tästä(kin) herkusta paitsi. Minä taas nautin ihan täysillä. Repikää ahdistuneet pakkoselibaatissa elävät siitä

Vierailija
10/10 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska on hyvää, miljardit raatokärpäset eivät voi olla väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi