Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hoiti lapsia viikonlopun, talo kaaoksessa!!!!!

Vierailija
16.05.2011 |

Ma olin viikonlopun toissa, ja mies on hoitanut lapsia lauantaista asti. Tana aamuna oli talo AIVAN kamalassa kunnossa. Kaikki roskikset taynna, vauvan maitokuppeja makkarissa lauantaista lahtien (eivatka edes siis tyhjiakaan), lavuaari taynna tiskia, kuten myos kaikki keittion tasot epamaaraista tavaraa.

Keittion lattialla lapsen pudottamia leluja ja eteisen oven sai auki vain puskemalla sen auki, pyykkikorit taynna pyykkia, jne jne...

Ma jatin talon kuntoon perjantaina. Vasyttaa kun tein yovuoron ja mies lahtee kohta tyomatkalle, tulee vasta keskiviikkona takaisin. Viduttaa alkaa uurastaa noita sen sotkuja, miten vaikeaa olisi illut esim. laittaa astiat koneeseen sita mukaa kun niita kaytti???

Miehen kommentti siihen kun valitin sotkusta oli etta makaan en muka koskaan siivoa. Myonnan etta imurointi, latrioidenpesut ym homma jaa vahemmalle, mutta tiskit, pyykit, ruoanlaitot ym hommat teen jarjestelmallisesti, ja siina sivussa hoidan kaikki lapsiin kuuluvat jutut ma-pe.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN TUTTUA,NIIIIIN TUTTUA,,,

Vierailija
2/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistä se luulee niiden puhtaiden astoiden ja pyykkien ilmestyvän kaappiin jos niitä ei joku välillä pese.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin vietettiin lasten kanssa oikein kunnon joutoviikonloppu, kun mies oli työmatkalla. Pyjamassa puolen päivään jne..Eikä jaksettu murehtia tiskeistä ja pyykeistä yms...tosin ei me tuollaista sotkua saada aikaiseksi edes viikossa.

Vierailija
4/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

torstaina lähdin yötöihin ja nyt sitte katselen koiran yrjöä ja kahvilänttejä, mut en kyllä ajatellut vetää tästä hernettä nenääni. Tänään on menoja vielä lasten kanssa, nautin niistä ja ajasta lasten kanssa. Pöydälle mahtuu vielä romun sekaan syömäänja eteisestäkin pääsee vielä pihalle.

Kai tuo mies joskus tarttuu toimeen. Laskeskelin, että ensi viikonloppuna täällä alkaa olla megakaaos, mutta silloin olenkin koko viikonlopun töissä ja mies pääsee rauhassa siivoomaan, ilman mun huomautteluita.

Mies on sanonut, että jos ilmapiiri kiristyy sen takia, ettei hän tee kotitöitä silloin kun minä haluan ne tehtäviksi niin sitten jääköön. Ja suursiivoanhan minäkin silloin, kun inspiraatio iskee, enkä miehen käskystä. Standardit ei meillä aina kohtaa, mutta se on vain elämää. En kuole vaikka meillä nyt on muutaman päivän hävityksen kaupunki. Pian ei enää oo :)

Vierailija
5/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kumman kilpailua kotona käydään, kumpi siivoaa enemmän ja kuka tekee mitä ja koska. Eikö sen pitäisi olla selvää että sotkut siivotaan ja sen tekee kuka hyvänsä perheenjäsen. Kaikki sotkevat, kaikki siivoavat. En voi ymmärtää aikuista ihmistä joka viitsii olla noin lapsellinen että kinaa jostain oman kotinsa siistinä pitämisestä. Enkä takuuvarmasti olisi sellaisen ihmisen kanssa kotia perustanut.

Vierailija
6/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut skandinaavisen miehen, niin talo olisi kunnossa ja saisit kirjoituksesi merkistön kuntoon.

Vierailija
7/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä takuuvarmasti olisi sellaisen ihmisen kanssa kotia perustanut.

Vierailija
8/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut skandinaavisen miehen, niin talo olisi kunnossa ja saisit kirjoituksesi merkistön kuntoon.

Vierailija
9/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin olin viikonlopun pois.Asunto kaaoksen partaalla kun eilen tulin kotiin.

Mutta mitä sitten?

Lapsilla(4kpl) ja iskällä oli ollut hauska viikonloppu ja nuorin 11k oli ollut vauhdissa innolla mukana.

minusta on mukava olla reissussa kun tiedän isän ja lasten nauttivan...kyllä sitä siivota ehtii.

Vierailija
10/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pystyy hoitamaan sen/ne lapset, ja muu on liian hankalaa siinä samalla. Sitten niillä vielä on otsaa narista naiselle että koti on sekaisin, sekaisin, ei kaaoksessa, eikä kaikkea ole tehty kun kerran päivät kotona loisitaan. No, ne miehet, ne on välillä aika huvittavan raivostuttavia... :D

Vierailija
11/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävis niin, että talo olis puunattu, mutta lapset hoidettu miten sattuu ja luultavasti niille olisi ärjytty siivoamisesta lähes koko ajan :/

Vierailija
12/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari tuntia. Talo on järjestyksessä kun lähden ja kaaoksessa kun tulen kotiin.

Vierailija
13/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin la-illan ja su-aamun töissä keikalla.

VAstassa oli puhdas talo, ruoka ja lapset pihalla leikkimässä isänsä kanssa.

Keskusteltiin aikanaan, mitä hommia kotona on ja mitä tehtäviä täytyisi ainakin tehdä, jos toinen on töissä esim. viikonloppuisin

Vierailija
14/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaiseksi kuin oli kun lähdit työhön.

Vierailija
15/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nappaimistojuttuun, etta kyllahan sita tumpelokin loytaa helposti ohjeen miten skandinappaimisto saadaan paalle, mutta kirjoita silla sitten sujuvasti kun monta kirjainta ja suurin osa merkeista on ihan eri paikoissa. Mina ainakaan en viitsi vaivautua, pitaisi tulostaa kuva skandinappaimistosta ja pitaa se nakosalla, muutenhan saa jotain kysymysmerkkia tai sulkua etsiessa painella kymmenta eri nappulaa.

Vierailija
16/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee vasta tanaan illalla kotiin, ja ma olen taalla jarjestellyt paikkoja... hitaasti mutta jotain siivoa olen saanut aikaiseksi, mulla alkoi nimittain eilen iltapaivalla kaiken lisaksi viela vatsatauti!! Ja tanaan on ehka hiukkasen parempi olo, koska eilen en edes nukkunut yovuoron jalkeen yhtaan.

Ei meilla mitaan kilpailua kayda, ainoa mita pyydan on etta mies siistisi jalkiaan siina missa minakin. Ja lohduttavaa muuten kuulla etta muillakin on samanlaista!

ap

Vierailija
17/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee vasta tanaan illalla kotiin, ja ma olen taalla jarjestellyt paikkoja... hitaasti mutta jotain siivoa olen saanut aikaiseksi, mulla alkoi nimittain eilen iltapaivalla kaiken lisaksi viela vatsatauti!! Ja tanaan on ehka hiukkasen parempi olo, koska eilen en edes nukkunut yovuoron jalkeen yhtaan.

Ei meilla mitaan kilpailua kayda, ainoa mita pyydan on etta mies siistisi jalkiaan siina missa minakin. Ja lohduttavaa muuten kuulla etta muillakin on samanlaista!

ap

Vierailija
18/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kun meillä paitsi että vaimo hoitaa kotona lapsia ja minä olen päivätöissä. Koti on kuin hävityksen jäljiltä ja tulee nalkutusta jos en työpäivän jälkeen jaksa alkaa heti siivota tai varsinkin jos jätän seuraavaan päivään.

Lattioidenpesu? Se on täysin minun vastuulla ollut yli 10 vuotta kuten myös suuri osa kämpästä muutenkin. Vaimoni on näitä uuden sukupolven saamattomia ja laiskoja naisia. Meillä perusasetelma on täysin vastakkainen kuin omilla vanhemmillani.

Vierailija
19/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kun meillä paitsi että vaimo hoitaa kotona lapsia ja minä olen päivätöissä. Koti on kuin hävityksen jäljiltä ja tulee nalkutusta jos en työpäivän jälkeen jaksa alkaa heti siivota tai varsinkin jos jätän seuraavaan päivään. Lattioidenpesu? Se on täysin minun vastuulla ollut yli 10 vuotta kuten myös suuri osa kämpästä muutenkin. Vaimoni on näitä uuden sukupolven saamattomia ja laiskoja naisia. Meillä perusasetelma on täysin vastakkainen kuin omilla vanhemmillani.

Kuskaa lapsia milloin mihinkin arkisin, vie kerhoihin, tekee ostokset, tiskaa tiskit, ruokkii ja hoitaa lemmikit, auttaa laksyissa, ostaa aj huoltaa lastenvaatteet ja tarvikkeet yms?

Meilla se olen mina, vaikka kayn myos toissa. Miehen "tehtavina" on ollut hoitaa roskat ja kierratykset, imuroida ja pesta kylpparit. Mutta nyt on sitten niistakin laistanut totaalisesti. Plus ei edes siisti keittiota ruokailujen jaljilta la-su vaan kaikki lavuaarissa. Ei lusikoita, eika lautasia enaa puhtaina jaljella! Lisaksi esim. eilen illalla pistin 2 jatesakillista roskia ulos, kun kaikki roskikset tulvivat yli!

ap

Vierailija
20/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstini liian vaikea lukuista sinulle? Jata sitten lukematta!