Laihtuiskohan jos söis 2 viikon tehokuurina pelkkää rahkaa ja ananasta..?
Kommentit (6)
Ap täällä yrittää keksiä jotain vippaskonsteja laihtumiseen. Jäi 10 raskauskiloa vyötärölle..
laihtuu ja saa myös hemmetin huonon olon. Ei noissa ole mitään järkeä pistää kroppaa tukkoon. Maitotuotteet lisäävät joillakin limanmuodostusta ja toimii liiman tavoin.
Lisäät reilusti kasviksia ja salaatteja ruokavalioon ja kohtuullisesti hyviä rasvoja, esim. avokadossa on loistava koostumus.
Muista syödä myös reilusti proteiinipitoista ruokaa, jolloin sen sulattamiseen kuluu noin 30% kaloreista.
Leivän pois jättäminen vähentää monilla turvotusta hyvinkin paljon, parissa viikossa huomaat kyllä eron ja kun otat leivän/viljatuotteet takaisin niin huomaat miten vatsanseutu taas pyöristyy.
Unohda kuitenkin tuommoiset pikadieetit oli sitten kyse rahkasta tai kananmunista tai pekonista. Älä pilaa terveyttäsi niinkuin minä tein!
pärjätä nestepaastolla viikon. Juon pääasiassa mustikkakeittoa.
Ap täällä yrittää keksiä jotain vippaskonsteja laihtumiseen. Jäi 10 raskauskiloa vyötärölle..
Siihen asti juon vain mehuja ja kahvia lounaan ja välipalojen sijasta.
, mutta mies on arkiviikot reissussa ja en tällä hetkellä yksinkertaisesti saa tehtyä "kunnon ruokaa"
Vauva roikkuu kuin takiainen ja päivisin nukkuu vain puolen tunnun pätkiä pari. Ehkä noin 10 t vuorokaudessa.
Ravintoni siis koostuu käytännössä leivästä, muroista, rahkasta... Olen pari kertaa oikeasti joutunut tilaamaan pizzan kun en ole kauppaan päässyt.
ehkä stressin tai väsymyksen takia maidon tulo on loppunut, joten en enää edes imetä. Vauva 4 kk.
ap
Mä keksin hyvän metodin. Olen puolittaisella nestepaastolla, eli puolet päivästä nautin vain nesteitä, toisen puolen syön tavallisesti. Vähentää aika paljon kaloreiden saantia.