Viikonlopun ahmimisen myötä vaaka näytti 3.5kg
enemmän??? Oonko lihonnu noin paljon? Olen syönyt voileipäkakkua ja juustokakkua kun oli kotona juhlat..lisäksi karkkia ja keksiä,mutten nyt entäs mitään pussillisia itse kokonaan. Apuva
Kommentit (5)
Helposti saan itsekin +3kg viikonlopussa jos yhtenä iltana juon pari tai pari enemmän ja seuraavana päivänä syön vaikka pizzaa ni se onkin suunnilleen siinä.
Söin aamupalat normaalisti, ja tavalliset päivälliset perheen kesken. Viiniä lipittelin. Mutta jalkavaivan vuoksi en ole liikkunut yhtään, joten kaikki nesteet pamahti kroppaan. Karsea olo.
Ja ottaa päähän kun en oikeasti ole edes herkutellut. No okei, yhden mokkapalan olen syönyt ja puolikkaan Tuplan. Siinä vkl "herkut". Mutta siis söin normaalia ruokaa ja sehän taas riitti.
Ilmeisesti ravaan aika paljon normaaliviikonloppuna kun näin vaikuttaa tämä liikkumattomuus.
Nyt sitten kahvi-tee-vesi meiningillä koko viikko illat. Lounaan ja aamiaisen syön normaalisti, mutta en muuta. Sillä saan tilanteen tasaantumaan.
lähtee ma-ke itsestään kun syön normaalisti.
T:3
Mulla on kans pari päivää turvonnut olo mutta lähtee kyllä itsekseen. Oikeastaan ne lähtee jo tämän päivän aikana kun syön kevyesti. Luulen että huomen aamulla vaaka näyttää paremmalta:)
lähtee ma-ke itsestään kun syön normaalisti. T:3
kuten varsin hyvin tiedät