Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karu fakta

Vierailija
16.05.2011 |

Naiset aina syyttää miehiä pinnallisuudesta ulkonäön ym. suhteen, mutta kyllä mä tunnustan, etten voisi (enää) ottaa pienimunaista miestä. Joskus on ollut, mutta enää en ottaisi. Kauhea ajatus, että vaikka mies olisi kuinka ihana ja mukava, niin tuollainen "pikkuseikka" voisi lopettaa koko jutun alkuunsa :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon isomunaisuus korvaa henkisiä puutteita? Eli kuinka ihana ja mukava isomunaisen täytyy olla, että kelpuutat?

Naiset aina syyttää miehiä pinnallisuudesta ulkonäön ym. suhteen, mutta kyllä mä tunnustan, etten voisi (enää) ottaa pienimunaista miestä. Joskus on ollut, mutta enää en ottaisi. Kauhea ajatus, että vaikka mies olisi kuinka ihana ja mukava, niin tuollainen "pikkuseikka" voisi lopettaa koko jutun alkuunsa :(

Vierailija
2/5 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 16/13?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä tulee ikävä kyllä ilmi vasta tositoimissa. Väljän kanssa on suurempi riski siihen, että kemiatkaan ei suhdetta pelasta.

Tiukka tavara korvaa tyhjää päätä määrättyyn rajaan asti.

kyllä mä tunnustan, etten voisi (enää) ottaa pienimunaista miestä. Joskus on ollut, mutta enää en ottaisi.

Vierailija
4/5 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan provo ja kirjoittajana mies, mutta...

Poikamiesaikoinani pari tyttöä ei päässyt edes välieriin löysän vaginan takia. Pilini halkaisija on 12cm, joka on varmaan aika vähän, mutta kokemukseni mukaan se riittää lähes kaikille naisille.

Pinnallista tai ei, mutta minäkään en edes harkitse suhdetta ämpärin omistavan tytön kanssa.

Ps. toiselta noista tytöistä löytyi pimpasta hiusharja, vanha rannekello ja hänen kadoksissa ollut TV:n kaukosäädin!

Vierailija
5/5 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan provo ja kirjoittajana mies, mutta...

Poikamiesaikoinani pari tyttöä ei päässyt edes välieriin löysän vaginan takia. Pilini halkaisija on 12cm, joka on varmaan aika vähän, mutta kokemukseni mukaan se riittää lähes kaikille naisille.

Pinnallista tai ei, mutta minäkään en edes harkitse suhdetta ämpärin omistavan tytön kanssa.

Ps. toiselta noista tytöistä löytyi pimpasta hiusharja, vanha rannekello ja hänen kadoksissa ollut TV:n kaukosäädin!