Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmenon jälkeen :TOUKOKUU2011

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Ilmottauduin jo aiemmin tuonne aikasempaan vastaavaan, mutta se hiipui aika lailla kokoon niin ei oikein itsekään jaksanut kirjotella. Esikoista meille toivotaan kovasti. Mulla siis oli km tammikuussa viikoilla 6+jotain. Sen jälkeen ollu kahet menkat, toiset kummalliset ja toiset melko normaalit. Mulla on pitkä kierto, joten se selittää sen että noin vähän.

Tässä kuussa on alkanu toiveet kovasti nostaa päätään.. Ovista yritin tikutella (ei löytyny.. :( ) ja päätinki etten sitä enää ens kuussa tee. Oli vieläpä kallis Clearblue Digital. Hmhph.

Tällä hetkellä on tilanne se, että tuonne parin viikon päähän oottelen menkkojen alkamista viimeistään. Sen tarkemmin en osaa sanoa, kun ei sa oviskaan löytyny.

Kumma olo on. Sitä kuvittelee vaikka mitä tuntemuksia.

No mutta, tulinpahan ilmoittautumaan ja yritän olla aktiivisempi jos tämä pino olis vähän parempi kuin edellinen :) Pitää tarkemmin perehtyä teidän kaikkien muidenkin kirjoituksiin ja taustoihin. Sen verran ehdin jo huomata, että monella on paljon rankkoja kokemuksia, paljon enemmän kuin oma yksi ainoa km. Se on jotenki pelottavaa, itellä tuntuis että kestäis enää toistakaan kertaa. Voimia teille kaikille muille ja onnea yritykseen :)

-Nirppi

42/55 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLÄÄH!! Ei menkkoja edelleenkään. Hitsit kun toivoisin että olisi ees pieni uudelleenraskautumisen mahdollisuus, mutta ilman sitä ovista ihan turha ajatus. Ja olenhan minä silti 2 testiä kokeillut jokin aika sitten varmuuden vuoksi ja miehen painostuksesta. Puhtaita negojahan ne tietenkin olivat. En tiedä miksi tää kroppa näin temppuilee nyt, aikaisemmissa keskenmenoissa on suht hyvin alaknut toimia kroppa, pari päivää on myöhästynyt ovis ja menkat tulleet pari päivää myöhässä, nyt oon siis ollut menkoitta jo pian 9 viikkoa jos lasketaan tyhjentymispäivästä!! Todella todella turhauttavaa. Viikonlopun olin reissussa, pitkästä aikaa pääsi eroon hetkeksi koko raskautumis/keskenmeno-ajatuksista. No, kerran kävi mielessä mutta se on vähän verrattuna tähän jatkuvaan vatvomiseen. Miksen minä voi saada enää yhtä rakastettavaa lisää, kyllä minun sydämeeni yksi pikkuinen vielä mahtuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirppi,ja tietenkin perään pahoittelut keskenmenosta!

on varmaan pelottavaa saada esikoista yrittäessä km...itse olin niin pentu silloin,etten tajunnut mitään pelätä,ja kaikki menikin hienosti.Sitä luuli että kun tulee raskaaksi,siitä seuraa automaattisesti lapsi,kunnes sitten se eka km tuli...viuuuuh,ja maanpinta kutsui.

Oma tilanne että ollaankos tässä kp 16 nytten eikä CB digital ole mulle hymynaamaa suostunut antamaan :( joten mietin nyt että ovuloinko tässä kierrossa ollenkaan,ja samalla ottaa päähän se,etten sitten saanut soitettua lääkäriin,varattuu aikaa,että olis voinut myös koululääketieteen kautta selvittää asiaa.PÖH.

Mitäs ootte mieltä,pidetäänkö ihan selkee raja tässä kuukausijutussa,eli 1.6 aloitan uuden ketjun?Minusta se olis selkeää niin.Ja toinen kyssäri.Olisko halua kiertopäivälistaan?Voitais tehdä niin,että se henkilö sitten vaan päivittää uuden listan,joka "putoaa" yläpäästä,eli kun menkat alkaa,ja Luoja paratkoon toivomme ettei kellään alkais,mutta tää on nyt raaka todellisuus.Huvittaisko?Ei pakko,mielipide ratkaisee.

Pakko oli tulla istahtamaan hetkeksi,ollaan koko viikonloppu rempattu kotia,niin ettei oo ollut seksi mielessä,ei todella olis jaksanutkaan.No ei oo ollu mitään paineitakaan kun ovistesti negaa näyttäny-jos niihin nyt uskaltaa luottaa ees :(

Mutta hyvää seuraavaa viikkoa toivotan kaikkille,ja kertokaahan mielipiteenne!!!!

Vierailija
44/55 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirppi, ja pahoittelut täältäkin tänne joutumisesta.

Anir, toivotaan sulle nyt kovasti menkkoja alkavaksi, tai sit raskauden!

Malica, mulle käy toi joka kuukauden oma ketju. ja vaikka kiertopäivätkin, jos vaan osaan käyttää sitä! En oo mikään tekniikan ihmelapsi :P Ja tsemppiä hymynaaman metsästykseen! :)

Täällä kp 11 tai jotain ja pitäis vissiin alotella sänkypuuhia. Nyt on vaikee tietää millon ovis tulee, kun edellinen kierto heitti. Ei oo tosin kyl ovislimojakaan vielä alkanu tulee et... täytyis varmaan tikutella nyt ovista, kunhan mun tilaamat tikut saapuu.

Vierailija
45/55 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille, ilmoittautuisin mukaan joukkoonne. :)

Toinen lapsi haaveissa, esikoinen poika 12/09

Taustalla kaksi keskeytynyttä keskenmenoa ja viimeisin 03/11 ja kaavinta tehty 7.5. (Kaksi kertaa yritettiin ensin tyhjentää lääkkeillä.) Ikää minulla on 24v.

Vierailija
46/55 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp17 ja hymynaama tikussa,jee baila baila :)

Onneks jaksoin kellistää ukkelin eilen kun tänään se meni jo nukkumaan,herätäkseen äärivarhaiseen aamuvuoroon 2.30 :(

Vierailija
47/55 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa ja pahoittelut koettelemuksista :(

siis todellako,tilanne kestänyt maaliskuusta saakka???

voi herttinen.

Mulla on lääkkelliset toimineet aina hyvin,kertaakaan en ole kaavintaan joutunut- samoin kuin sectio,pahimpia pelkojani moinen toimenpide.

Tärppionnea sinnekkin jatkossa ja mukavaa saada uusia tänne kirjoittelemaan

Vierailija
48/55 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liity tähän aktiivisten ketjuun, koska en kuitenkaan jaksa olla aktiivinen. Kiitos Nipalle tiedoista clomifenin haittapuolista. Mulla taitaa olla ihan sama ongelmatilanne, koska olen hoikka ja clomin takia vuoto ihan minimissä. Kesäkuun puoliväliin mulla varattu gyneaika. Siihen mennessä kaikki clomifenkierrot on koettu. Taidan puhua lääkärille tuosta Femarista, jos nyt ei sit ihmeen kaupalla juuri tässä kierrossa tärppäis.

Vierailija
49/55 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kuvitella...:( Lääkärit eivät halunneet tehdä kaavintaa, koska takana hätäsektio sekä edellisen keskenmenon yhteydessä kaavinta. Kohtua oli tarkoitus säästää... Ja kaksi kertaa yritettiin lääkkeillä ja tuloksetta. Verenvuoto oli niin mahtava, että jouduin sairaalaan punasolutiputukseen kun hb 66. Siellä tehtiin samalla kaavinta. Silti kohdussa vielä raskausmateriaalia. Huh. No nyt odottelen menkkoja alkavaksi, tai sitten ei alkavaksi... En oikein tiedä koska testailla jos niitä ei kuulu, 2-4 viikon kuluttua kuulemma yleensä alkaa...

Mukava vertaistukiryhmä tämä. :)

Vierailija
50/55 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kohdussa raskausmateriaalia, ei suinkaan kaavinnan jälkeen enää.

51/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kiertopäiville, eilen alkoi hirveiden kuukautiskipujen saattelemana VIHDOIN menkat:):) Kerrankin sitä on onnellinen näin päin, että alkoivat:) Nyt sitten pääsee taas metsästelemään toivottavasti ovistakin jossain vaiheessa:)

NÖPÖNÄITI onkin tuttu nimi, olitkos tuolla normi-kuumeilupinossa myös jonkin aikaa?

Minusta on viisastakin pitää aina kuukauden samaa pinoa ja aloittaa uusi, ei veny kymmenien sivujen pituiseksi turinat ja helpompi menneistä kuukausistakin etsiä jotain jos tarvitsee kun joka kuulla oma pino.

Mutta kaiken kaikkiaan, IHANAA päästä kiertopäiville:):) Ovatkin vasta toiset menkat tänä vuonna,edelliset tän vuoden menkat alkoivatkin 3.1. Tsemppiä ovistelijoille ja puuhiin siitä MARS:):)

Helene kp.2/?? (oli aikaisemmin 24-29 joten käytän varmaan sitä nytkin)

Vierailija
52/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaseen tässä käyn kirjoittelemassa, kirjoitin jo pitkän rimpsun toissa päivänä, mutta nettiyhteys ennätti katketa ennen sen lähettämistä :(

Eli nyt on ehkä KP 1, teroja olen syönyt 6 päivää ja tässä pohdin, että lopetanko terot, kerran pientä vuotoa on päivän mittaan tullut. Koska ei kai teroja ja clomeja taas syödä päällekäin...

Eli Helene: taidetaan nyt alottaa aika samoilla päivillä oviksen metsästystä... Outoa ihan miten sitä odotti näiden menkkojen alkua, yleensä vaan toivoo niiden pysyvän poissa...

Mielestäni kuukausittain uusiutuva pino vois olla hyvä, nuo kiertopäivät ainakin minulle heittelehtii niin paljon, eikä minulla riitä osaamista palstan päivittämiseen/pitoon/ylläpitämiseen, vaikka oishan se reilua jakaa sekin "työ".

Tekis niin kovasti mieli testata heti alkuun jo 2 tabletin annoksella clomeja vaikka mulle on niitä määrätty vain 1 tabletti, mutta taidan tän ekan kierron kokeilla tepsiikö tuo 1 tabletti/pv, jos ei niin sitten lisään omatoimisesti tupla-annoksen pariin seuraavaan kiertoon... Ei ehkä järkevää, mutta tuntuu että nyt on kaikki seinät nostettu joka suunnasta vastaan, joten taitaa olla ainoa keino yrittää tulla raskaaksi... Eikä me oltais pahoillaan ollenkaan, jos useampi vauva tulisi kerralla. Onhan me jo menetetty niin paljon... Ja toisaalta jos tekisi mieli sisarusta hankkia mahdolliselle esikoiselle, niin luulen että se tyssäisi keskenmenojen pelkoon, en enää uskaltaisi aloittaa tätä rumbaa alusta...

Vierailija
53/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöpönäiti joukkoomme ja pahoittelut samasta syystä! Toivottavasti nyt pääsette nopeesti uuteen yritykseen, tai mieluummin tulisit suoraan raskaaksi :)

Jee, hyvä hyvä Malica, eiku hommiin :)

Mä päätin kans tässä kierrossa tikutella ovista, vaikka en oo sitä moniin moniin kuukausiin tehny. Oli toi edellinen kierto normaalista poikkeava, niin katsotaan nyt minne ovis osuu. Nyt siis kp 12 ja hyvin hyvin halee viiva tuli testiin.. ei taida olla vielä ovis ihan heti :/ Mut onneksi jo alettiin puuhastelemaan kuitenkin :)

Vierailija
54/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene, no niin, onnea menkoista :) Nyt onnea uuteen kiertoon!

Nippe, kun alotit syömään clomeja, niin oliko sulla samassa kierrossa tarkastusultra useamman follin varalta? Mulla on sit elokuussa kunhan niitä pääsee syömään. Kaikilla taas ei ole.. Ton ultran takia nyt venyy se niiden alottaminen :(

Ja Nipellekin onnea uuteen kiertoon! :)

Vierailija
55/55 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuliini: Ei mulla ollut mitään kontrolliultraa tms. eikä oo mitattu verestä eri kierron vaiheen hormoonipitoisuuksia tms. Eli aloin vaan popsia clomeja, kun lääkäri epäili ettei ovulaatio tapahdu täydellisesti joka kierrossa, kun kierto kerran heittelehti 24-35 päivää.. Ei meidän pienellä paikkakunnalla ole mahdollisuutta tuohon ultraan, koska ammattitaitoinen gyne käy kerran kuukaudessa/tai kerran kahdessa kuukaudessa täällä. Että en tiedä sitten kasvaako tuolla yhdellä tabletilla folleja vai ei ja montako...

Eli kyllä se nyt taitaa olla niin että tästä päivästä tulle KP 2, vaikka välillä näytti vuoto tyrehtyvän, mutta alkoi uudelleen. Jätän loput kolme päivää ottamatta teroja ja aloitan huomisesta clomit sekä disperiinin. Toivotaan tämän coctailin toimivan ;)

Lapsettomuustutkimuksista sen verran, kun olen valitellut että lähetteen tekoa on siirretty ja siirretty. Sen verran asia nytkähtää nyt eteenpäin, että käydään molemmat verikokeissa ja sitten elokuun puoliväliin varataan aikaa miehen spermanäytteelle. Näin ne olisivat valmiina, kun lapsettomuuspoli aukeaa.