Mitä mieltä käytöksestäni?
Rupesin tekemään ruokaa. Ennen tätä kävin sanomassa miehelle sen.
Aloin sitten väsäämään, otin kaikki esille. Liha marinaadin, kasviksen pestäväksi ja pilkottavaksi yms.
Lapset touhuili normaaleja juttujaan. Pienin 1,5v itki tylsyyttään. Ei rauhoittunut vaikka sisarukset yritti. Mies istui tietokoneella. Sitä itkua n.15min kuunneltuani pyysin lapset eteiseen, puimme ja lähdimme ulos syömään.
Siihen jäi ruuat keittiön pöydälle. Kotiin tultuamme heitin kaiken roskiin. Mies istui koneella edelleen.
Kommentit (61)
Ei sitten tullut mieleen sanoa sille miehelle, että viihdyttäisi lasta?
Mies ei todennäköisesti vieläkään tajua mitä/miksi tapahtui. Otan osaa.
..mutta jos se mies ei tosiaan eväänsä lotkauttanut, niin onkohan jotain tehtävä?
Keskustelun paikka..
Ei sitten tullut mieleen sanoa sille miehelle, että viihdyttäisi lasta?
ap
kykenevät olemaan koneella kuulematta lapsen huutoa vierestä. Oisit herättäny sen
Miehesi kuuli sen, että aiot tehdä ruokaa. Omassa päässäsi kehittelit odotuksen, että miehen olisi kuulunut hoitaa lasten asiat sillä aikaa kun sinä teet ruokaa. Olisit sanonut sen ääneen miehellesi. Tiellä varmaan oletetaan paljon aisoita?
Olisit sanonut sille miehelle että laittaa koneen kiinni ja pitää seuraa lapsille. Jos ei aikuinen ihminen saa suutaan auki niin turha on täällä marista!
Olisit sanonut sille miehelle että laittaa koneen kiinni ja pitää seuraa lapsille. Jos ei aikuinen ihminen saa suutaan auki niin turha on täällä marista!
Kysyin vain mitä mieltä olette. Itse olen edelleen aika ylpeä teostani :) Meillä oli lasten kanssa kivaa ravintolassa!
ap
Olen aika kipakka akka ja hyvin onnistuisi toi minulta. Ei se ehkä kauhean rakentavaa ole mutta kyllä ukko tajuaa että persiilleen meni.
Kysyin vain mitä mieltä olette. Itse olen edelleen aika ylpeä teostani :) Meillä oli lasten kanssa kivaa ravintolassa! ap
Minun mielestäni teistä kumpikaan ei voi olla ylpeä käytöksestään.
haluaa. Ne ei jotenkin tajua. Usein kyse on vaan siitä, että voi ihan ystävällisesti pyytää toista avuksi ja miehet kyllä tulee. Tästähän oli joskus esimerkki: vaimo siivoaa keittiötä ja samalla nalkuttaa: "aina mä joudun tätä keittiötä siivoamaan ja teitä passaamaan..." Ja mies istuu olkkarissa miettien: "mikä sitä taas vaivaa?". Okei, voishan se mies toki itsekin hoksata jotain, mutta nainen voisi myös sen raivoamisen sijasta pyytää miestä siivoamaan keittiö. Useimmat miehet sen tekisivät heti, jos vaan tajuaisivat, mistä kenkä puristaa..
haluaa. Ne ei jotenkin tajua. Usein kyse on vaan siitä, että voi ihan ystävällisesti pyytää toista avuksi ja miehet kyllä tulee. Tästähän oli joskus esimerkki: vaimo siivoaa keittiötä ja samalla nalkuttaa: "aina mä joudun tätä keittiötä siivoamaan ja teitä passaamaan..." Ja mies istuu olkkarissa miettien: "mikä sitä taas vaivaa?". Okei, voishan se mies toki itsekin hoksata jotain, mutta nainen voisi myös sen raivoamisen sijasta pyytää miestä siivoamaan keittiö. Useimmat miehet sen tekisivät heti, jos vaan tajuaisivat, mistä kenkä puristaa..
Muuten ok, mutta miksi sinä ne ruuat roskiin heitit? Olishan ne voinut valmistaa huomiseksi.
samalla kun katsoi lapsia??? Mikä siinä on ylivoimaista? Olisit ottanut sen pienimmänkin mukaan.
Sillä ei mitään voita. Pieni kommunikointi ukon kanssa ja paskan purkaminen tekisi terää.