Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Slovakian kuumat kissat;)

Vierailija
15.05.2011 |

Nättejä tyttöjä tuolla kisakaupungissa:

http://www.iltalehti.fi/mmlatka2011/2011051513718336_jm.shtml

Vai mitä olette mieltä? Lehden tarinan perusteella ainakin suomalaismiesten silmät ovat vilkuilleet tiiviisti.

Mitäköhän mieltä av-mammojen miehet noista misusista vai onko se vain eloveenablondi, joka silmää miellyttää?

Minä olen kyllä miehenä heikkona tuohon ruskeat silmät-tumma tukka yhdistelmään...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jo pian 3-kympin jälkeen ne vanhenee silmissä=)tiedä se!Ja aitoja blondeja on tosi paljon,siniset silmät jne.

Likat vetää kahvia ja röökiä,näktt ihossa aika hyvin....ja pitkiä löytyy,esim.190 cm naisia PALJON!!

Mut mitäs sä ap sanot siihen että slovakilla isoimmat vehkeet,hirveen kokosia äijiä =)nähty on ,ja paljo!!!!

Vierailija
2/6 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jo pian 3-kympin jälkeen ne vanhenee silmissä=)tiedä se!Ja aitoja blondeja on tosi paljon,siniset silmät jne.

Likat vetää kahvia ja röökiä,näktt ihossa aika hyvin....ja pitkiä löytyy,esim.190 cm naisia PALJON!!

Mut mitäs sä ap sanot siihen että slovakilla isoimmat vehkeet,hirveen kokosia äijiä =)nähty on ,ja paljo!!!!

Hoitele sä niitä miehiä vaan:) Mä keskityn siihen naisosastoon. Noi 190cm pitkät naiset kyllä pelottaa:))) Luulin, että niitä on lähinnä Hollannissa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nois kuvissa ainaki mitä oli noi muijat niin eipä mitään erikoisen kauniita ollutkaan, vaik ei nyt sinänsä rumiakaan.

Mä olen samaa mieltä mieheni kanssa.:)

Vierailija
4/6 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisissä saunoissa ukoilla tapa lekotella lauteilla...banaanit roikkuu pitkin=)kiusallista!Sauna on siellä luksusharrastus joihin taviksilla ei varaa!Naiset on pitkiä,myös pikkusia löytyy.Upeita ja tosi hauskoja ihmisiä=)Naisilla AINA pitkät hiukset,paitsi himourheilijoilla

Vierailija
5/6 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku niistä naisista OSAA JOPA PELATA PÖYTÄLÄTKÄÄ! Joo, sehän onkin helvetinmoista rakettitiedettä, eihän sitä nyt nainen voi osata.

Vierailija
6/6 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suttuisia. Pienehköt riipputissit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi