onko sulla ollut suhdetta miehen kanssa,joka käyttää huumeita?
Kommentit (71)
Sääli, että kyseessä lapsen isä. Onneksi päässyt eroon aineista ja saanut elämänsä mallilleen. Aivan turha täällä palstallakin piripäitten selitellä, että pilvi on harmitonta! Olen nähnyt aivan toisenlaista...
koska täälläpäin Eurooppaa tosi moni käyttää ainakin satunaisesti huumeita
itsekin ja polttelen satunnaisesti edelleen. Nykyinen mieheni ei käytä alkoholia vahvempaa koskaan. Minun käyttöni ei häiritse häntä.
loppuiko suhde käyttöön?t.ap
molemmat olivat katkolla kun seurusteltiin. olivat siis käyttäneet ennen minua ja jatkoivat käyttämistä minun jälkeeni. toka vastaaja
lasketaan huumeisiin niin joo. Sehän on niin yleistä nykyään että lähes jokainen on polttanut joskus, jopa anoppi viiskymppisenä.
tapaillut, poltti välillä jopa joka päivä, mutta ei esiintynyt tavatassamme kertaakaan pilvessä.. mielestäni se pilven poltto teki saamattomaksi, esim.ei työpaikkaa. suhde loppui siihen että en jaksanut jatkuvaa bilettämistä/polttelua.
Joo on käyttänyt huumeita. Ei suonensisäisiä.
Jos mua ja miestä verrattaisiin niin mies pyöri niihin aikoihin ihan nappulaliigassa muhun verrattuna ;) Nykyään elellään rauhallista elämää 2 lapsen kanssa ja ainoa päihde on alkoholi.
terveisin ex-nappikauppias :D
Siis jos tietäisin moisesta, se olisi goodbye.
nytkin seukkaan sellaisen kanssa. Kolmas vuosi menee
nuoruudessani hasiksen käyttäjän kanssa. seksisuhde nimenomaan omalta puoleltani. hän olisi halunnut seurustelusuhdetta, mutta itse en voinut kuvitellakaan, sen verran olin "kiltti" tyttö.
ja vaikka monesti minullekin sitä tarjottiin, niin onnekseni en kertaakaan edes harkinnut!
lasketaan huumeisiin niin joo. Sehän on niin yleistä nykyään että lähes jokainen on polttanut joskus, jopa anoppi viiskymppisenä.
Me liikutaan varmaan erilaisissa porukoissa, koska minun tietääkseni tuttavistani kukaan ei käytä, tuskin on moni kokeillutkaan
mieheni on entinen narkomaani.Itse en ole ikinä käyttänyt, mutta olen myynyt aineita.Nykyään eletään 2 lapsen kanssa normaalia päihdevapaata elämää.
Olen melko varma, että ihan ensimmäinen heilani oli nappikauppias
Vai mistä tiedät??
Me liikutaan varmaan erilaisissa porukoissa, koska minun tietääkseni tuttavistani kukaan ei käytä, tuskin on moni kokeillutkaan
Siis sinun tietääksesi. Kokemuksesta, tuollaisen tiedon pohjalle on turha rakentaa tuollaisia kommentteja. Ei ihmiset noista asioista huutele jos epäilee ollenkaan että toinen osapuoli ei ymmärtäisi...
ja kyllä loppui, vaikka miten päin yritettiin... Sääli sinänsä. Sielunveljeni siinä menetin. Mutta kun ei se vaan toiminut ja käytön jäljet kyllä näkyivät.
Lapsia en sentään erehtynyt sen kanssa tekemään.
on ollut suhde mieheen, joka käytti huumeita ja on edelleen suhde samaan mieheen.
Itse olen käyttänyt huumeita, koviakin. Samoin miehenikin. Nykyään emme käytä kumpikaan.
Aineiden käyttö jäi, kun aloin odottaa lastamme. Vaikeaa oli ja kävimme todella vaikean taistelun tien. Itselleni tämä lapsi oli pelastus ja sanoin miehelle, että tarjoan kolme kertaa pelastusta myös hänelle. Kaksi hän käytti.
Kun kerroin raskaudesta hän veti suoneeen samantien kunnon satsit.
Toisen kerran kävin hänen luonaan viikon päästä tuosta. Jolloin lähti mukaani, mutta sanoin, että KERTA, että nään hänen käyttäneen tai kuulen käyttäneen se oli sit siinä. Tukiryhmät kierrettiin ja meillä oli ympärivuorokautinen "saa soittaa/tulla käymään"-tuki, joita joudutttiin aluksi useasti käyttämään.
Pikku hiljaa kuitenkin saatiin uusi elämä kääntymään.
Nykyään olen töissä huumevastaisessa työpaikassa, joskus törmään porukkaan entisestä elämästä. Toiset suuttuvat kovasti ja kokee että olen pettänyt heidät.
Ne ovat todella vaikeita hetkiä.
Lapsemme on nyt 18-vuotta
Aika monelle naiselle tuntuu olevan jo kynnyskysymys, jos polttaa muutaman jointin kuukaudessa. Mitä pahaa siinä on?
Päivittäinen käyttö voi passivoida, mutta jos silloin tällöin viikonloppuisin polttaa pienet savut, niin mitään negatiivisia vaikutuksia ei ole.
Niin, ja esim. Helsingissä nuorten aikuisten keskuudessa kannabiksen satunnainen käyttö on todella yleistä.
itse en ole edes pilveä koskaan "maistanut"