Mitä te muut prostituoidut pyydätte yöstä?
Kommentit (14)
Oli alueen hintataso. Olin siis kadulla. Nyt en tiedä mitään hintatasosta. Riippuu paljon siitä, myytkö kadulla / baarissa vai netissä vai vakkareille vaan vai lehti/ilmoituksella. Ja onko paikkana hotelli / sun oma paikka vai auto.
Oli alueen hintataso. Olin siis kadulla. Nyt en tiedä mitään hintatasosta. Riippuu paljon siitä, myytkö kadulla / baarissa vai netissä vai vakkareille vaan vai lehti/ilmoituksella. Ja onko paikkana hotelli / sun oma paikka vai auto.
Myös ikä vaikuttaa hinnoitteluun. Sanoin suunnilleen näin:
18-25-v. 100% (täysi hinta)
25-35-v. -20%
35-45-v. -30%
45-60-v. -50%
yli 60-v. -80%
kroppansa laittaa. :(
Naapurin tyttö
Ehkä Kotipizzallakin ja muutamilla olusilla pubissa.
Yksi ihmetys on ylitse muiden - miten ihmeessa tuokin aloitus (monen muun ohella) liittyy vauvoihin, lapsiin, perhe-elamaan tai kasvatukseen?
sivuille!! Jatka keskustelua jossain muualla.
n. 300,- kerta on aika kohdillaan. Kerta on se kun mehut lentää, ei tod mene koko yö.
Yksi ihmetys on ylitse muiden - miten ihmeessa tuokin aloitus (monen muun ohella) liittyy vauvoihin, lapsiin, perhe-elamaan tai kasvatukseen?
t. ei-ap
Mä taas lyön vetoa, että ap ei ole se, mitä väittää. Naureskelee vaan teille herkkäuskoisille...
Pirihuorat myi 150 markalla ja paljon halvemmallakin. Mua kerran lähestyi yksi mies Helsingissä ravintola Kiven edustalla ja kysyi mitä maksaa. Mietinnhetken ja sanoin 300 mk ja mentiin autoon, ajettiin sivummalle ja tehtiin hommat. Koko homma oli ohi puolessa tunnissa. Tämä oli siis 90-luvun lopussa kun olin 21v. En ollut lukion jälkeen mennyt opiskelemaan vaan olin töissä autogrillillä, siivoojana, puhelinmyyjänä. Helppo raha houkutti. "Jäin" alalle, aluksi vain kyttäilin niillä kulmilla mut nopeasti tuli kadun säännöt selväksi, alueella paljon muitakin huoria, kilpailu kova, hinnat "sovittiin" muiden kesken eikä halvemmalla saanut myydä helpomman pokan toivossa. Kolmisen vuotta meni, sitten tulin järkiini. Muutin pois Hesasta keski-Suomeen, aloitin opiskelut, valmistuin suurtalouskokiksi, olen siitä lähtien ollut koulutusta vastaavassa työssä. Nykyään naimisissa, kaksi lasta. Mies tietää taustani. En suosittele huoraamista mut en tuomitsekaan. En tiä onko nykyään helpompaa vai rankempaa kun kaikkia nettisysteemejä mutta myös paljon tyttöjä itä-Euroopasta, Afrikasta...
Hyvä sentään ettet suosittele muille.
Haitari on jossain 70-200 euron välillä.