Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usassa asuvat mammat kertoisitteko

Vierailija
15.05.2011 |

onko ihan tuhoon tuomittu ajatus lentää yksin 1,5v ja 2kk vauvan kanssa? Isommalle olisi oma paikka meno+paluu.

Ja minkälainen hintataso siellä on ruuassa? Jos ollaan siellä 5 viikkoa niin mitä kaikkea pitää ottaa huomioon? Oltaisiin sukulaisella D.C:ssä, mutta suurinosa ajasta kolmisin.

Onko myöskään mahdoton ajatus lähteä D.C:stä noiden lasten kanssa Nyciin käymään sinne? Eli minä+lapset.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kommentoin, että hyvin pärjäätte lennon. Toinen on niin pieni, että nukkuu paljon ja toiselle keksit pientä tekemistä lennolle. Ainoa ongelma on se, että 1,5 vuotias pitäisi periaatteessa olla sylissä nousun ja laskun vaikka on oma paikka.... tarkasta lentoyhtiöstä. Myöskään liikaa käsimatkatavaraa ei voi tuossa yhtälössä olla mukana ja rattaita ei saa turvasääntöjen takia portilta portille jenkkilään mennessä.

Vierailija
2/4 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö ne siellä valjaita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen anoppini osti meille valjaat ja kaytin niita taalla muutamia kertoja matkoillamme. Ei niita kukaan ihmetellyt.

Itse olen kerran lentanyt kahden lapsen kanssa taalta Suomeen ja takaisin. Olivat silloin 4 ja 2. Lentokoneen henkilokunta oli tosi avuliasta, mutta kylla valilla oli menna hermot 2-vuotiaan kanssa, kun ei voinut istua paikoillaan, eika millaan meinannut loytaa asentoa nukkumiseen. Olin ihan poikki. Kun lensin vauvan kanssa, ei ollut mitaan ongelmia!

Miksi taalla ei voisi menna ja matkustaa lasten kanssa ihan niinkuin Suomessa. Matkat ovat vain pidempia (Washington -Nyki), mutta autoissa on usein dvd-soitin lasten iloksi.

Vierailija
4/4 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kaivataan! :)