Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos olette useamman tunnin netissä

Vierailija
15.05.2011 |

mitä tuntemuksia teille tulee?

Itselläni jotenkin sumenee silmissä, tulee nuhjunen, väsynyt ja saamaton olotila.

Ja sitten en jaksa muuta kuin roikkua täällä netissä kun en saa aikaan muutakaan.

Muksutkin on jo niin isoja että huitelee kavereiden kanssa ja mies on usein työreissulla, niin ei ole välillä muuta tekemistä kuin roikkua koneella...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiin pitäisi saada aikarajoitukset! Tää aiheuttaa yleistä saamattomuutta ja veltostumista!

Vierailija
2/8 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi pidinkin pitkään esim. AV-taukoa. Olen myös poistanut FB-profiilini. Pyrin siis rajoittamaan kaikkea mihin on mahdollista koukkuuntua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneeseen pitäisi saada aikalukko, jonka jälkeen ei enään pääsisi koneelle päivän aikana. Passivoikohan tv yhtä rankasti?

Itsellä nyt ei oikein ole muuta tekemistä edes. No silitystä ja siivousta nyt aina olisi. Mutta ei jaksa!! Eilen juuri siivosin. Pihalle ei jaksa mennä kun noin huono ilma.

Vierailija
4/8 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut, että kun on netistä pois muutaman päivän, niin energiataso palaa ja olo on taas eri hyvä. Tähän vaan koukuttuu liian helposti... Nytkin pitäisi jo lähteä. :(

Vierailija
5/8 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu olkoot, en jaksa muuta

Vierailija
6/8 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ensin 7.30-10.30 kun kaikki muut vielä nukku. Sitten aamupala muksuille ja ne lähti kavereille ja taas olen ollut täällä 12 alkaen...

Kyllä on ihan töött olo. Onneksi lähdetään kohta kylään. niin jospa olisin loppupäivän sitten pois koneelta...

Vierailija
7/8 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärilläni ei ole mitään virikkeitä. Hoidan vanhusta kotona.

Vierailija
8/8 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vireille. Ja nimenomaan jotkut käyttäjä kohtaiset aikalukot tietokoneisiin. Mikä tieteenala tai tutkimusaitos hoitaa tällaisia?

Mä olen henkilökohtaisesti aina ollut sitä mieltä että tietokoneella notkuminen masentaa ja passivoi ihmisiä, aiheuttaa ärtymystä ja turhautumista. Mulla ainakin selvästi laskee vireystasoa ja mikään ei huvita pidemmän surffailun jälkeen. Ärisen lapsille kun häiritsevät "toistuvilla vaatimuksillaan" (ruokaa, kakkahätä, vaipanvaihto ym.) mun nettisurffailuani. Murrr!

Pidän myös ihan tiedostaen tietokoneettomia päiviä ja yritän pitää surffailuni kohtuudessa. Pahinta on silloin kun ei tavallisuudesta poiketen olekaan hukkua kotitöihin ja lapsetkin viihtyvät hyvin omiss leikeissään. silloin saattaa lipsahtaa yliannoksen puolelle tänään taas on vähän sellainen päivä...