Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia muuttosiivouksen teettämisestä ulkopuolisella?

Vierailija
15.05.2011 |

Ts. ajattelin antaa jonkun kotisiivousfirman hoitaa asunnosta poismuuttosiivouksen puolestani. Ja ihan itsekkäistä ja laiskoista syistä... mies töissä aamusta iltaan ennen muuttoa, hommaa on itsellä lastenhoidon ohella enemmän kuin tarpeeksi. Pieni lohtupala se, että ei tarvitse enää siivota, kun kaiken on saanut pakattua. Oisko hinta-arviota, kyseessä pieni okt, n. 100 neliötä? Uudellamaalla asutaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla käy siivooja muutenkin, sama siivooja hoitaa sitten tyhjän kodin siivouksen. En osaa sanoa hinta-arviota, kannattaa kysellä suoraan siivousliikkeistä. Hintahan riippuu suoraan siitä, mitä kaikkea siivooja tekee ja kauanko hän viipyy.

Vierailija
2/6 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein jo sama paljon se maksaa, kunhan edes yhtä urakkaa vähemmän hommia... sais kyllä mun puolesta pestä kaiken jääkaappia myöten (kuuluukohan muuten niille just esim. jääkaapin ja uunin pesut...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin just nimen omaan jääkkärin ja uunin, terassin ja saunan, varaston jne. Siivooja teki tyhjässä asunnossa täyden työpäivän, mutta kyllä oli asunto siisti sen jälkeen :)

Vierailija
4/6 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne tosiaan tekevät juuri sen, mitä pyydät.

En kyllä muista mitä se lysti viimeksi maksoi, mutta kyllä siitä alle viiteen sataan on aina selvinnyt.

Vierailija
5/6 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni kävi kerran siivooja ja oli pyyhkinyt pinnat, mutta ei ollut huuhdellut tai muuten vaan mennyt mönkään, mutta joka paikka oli aivan tahmea..

Vierailija
6/6 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjän kämpän siivoaminen nyt on muutenkin hyvin simppeliä ja nopeaa itse tehdä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä