Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ikkunat?

Vierailija
15.05.2011 |

Vanhaan taloon pitäisi saada uudet ikkunat. Tiivin myyjä meillä jo kävi, mutta nuo alumiinipokat eivät oikein tuntuneet oikealta vaihtoehdolta talon ulkoilmettä ajatellen. Lisäksi ristikko pelkästään ikkunan ulkopinnassa tuntui myös rumalta. Ja lisäristikot sisälle ja mahdollisesti ikkunoiden väliin nostivat hintaa vielä reilusti.

Kyseessä on iso talo, jossa on paljon ikkunoita. Jokainen lisäkulu/ikkuna nostaa siis kokonaishintaa merkittävästi. Mikään ei tietenkään ole ilmaista, mutta...

Olisiko teillä kokemuksia jaettavaksi? Mistä vanhaan taloon sopivat ikkunat? Missä hyvä hinta/laatusuhde?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintamamiestaloon. Tähän ei tosin mitään ristikoita kuulukaan, ikkunat ovat kaksiosaiset. 9 ikkunaa, hinta 7 tonnia, työ kesti päivän ja mä olen tosi tyytyväinen. Kukaan ei katsele ikkunoita niin läheltä, että näkisi, onko ne ulkoa alumiinia vai puuta. Valkoisethan ne on. Hintaan kuului sälekaihtimet kaikkialle ja hyttysverkot, tuulettavat ikkunat otettiin.

Vierailija
2/3 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenkyrön ikkunatehdas. Voittanut jonkun palkinnonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa vähän tarkemmin, mitä hyvää/huonoa omissanne on. Kyllä noita valmistajia löytyy tietysti ihan googlettamallakin, mutta pelkillä nettisivujen kuvilla ja tiedoilla on hankala tehdä vertailuja.

Itse arvostan ulkonäköä (vanhaan maataloon sopiva, juuri sellaiset mallit ja ristikoinnit, kuin itse haluan), laatua ja sopivaa hintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi