Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks jotkut luulee et lisäaineiden välttely tarkoittaa

Vierailija
15.05.2011 |

Miks jotkut luulee et lisäaineiden välttely tarkoittaa sitä, ettei koskaan herkuttele? Tai että elämä olis just jotenkin tosi ankeeta ja hankalaa niin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaa oma asenne on sellainen että terveyden takia tekee mitä vaan.pieni tutkiminen tai lisätyö ruuanlaitossa ei haittaa.

Vierailija
2/6 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäaineet on meilläkin nyt vähennyslistalla, mutta en oleta, että esim. kyläreissuilla ym. pitäisi olla lisäaineetonta tarjolla.

Ja kyllä se karkkipussikin pitää saada ja aikas usein, vaikka E-koodeja tulee koko rahan edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä syödään sitä mitä on tarjolla.

Vähän sama juttu kun itse olen vähentänyt herkkujen, perunan, riisin ja pastan syöntiä.

Sitten kuulle väliin että: "mä en vois ikinä alkaa tolle dietille koska en voi olla ilman leipää"

Hei haloo! ei se välttäminen nyt sitä tarkota et ei sais koskaan syödä noita. Kyllä minäkin syön mutta pienempiä määriä.

Lisäaineet on meilläkin nyt vähennyslistalla, mutta en oleta, että esim. kyläreissuilla ym. pitäisi olla lisäaineetonta tarjolla. Ja kyllä se karkkipussikin pitää saada ja aikas usein, vaikka E-koodeja tulee koko rahan edestä.

Vierailija
4/6 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myös ihmetyttää, että onko jonkun herkkuja tosiaan einekset, erilaiset välipalavalmisteet jne. Eikö kunnon ruoka hyvistä raaka-aineista?

Vierailija
5/6 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs jonkun 'herkkuja' ova sipsit, väriaineilla ja esansseilla kyllästetyt limsat ja makeiset ja muut sellaiset, niin kyllä lisäaineiden välttely silloin merkitsee sitä, että ei herkutella ainakaan edellämainituilla.

Onneksi suklaassa ja tavallisessa jäätelössä ei niitä kovin paljon ole.

Vierailija
6/6 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs jonkun 'herkkuja' ova sipsit, väriaineilla ja esansseilla kyllästetyt limsat ja makeiset ja muut sellaiset, niin kyllä lisäaineiden välttely silloin merkitsee sitä, että ei herkutella ainakaan edellämainituilla.

Onneksi suklaassa ja tavallisessa jäätelössä ei niitä kovin paljon ole.

Juuri tätä ajoin takaa. Minusta kun on olemassa paljon paremman ja ihanamman makuisia herkkuja kuin nuo kauppojen esanssivanukkaat, irtsarit tai natriumglutamaattisipsit. Kyse on tietenkin siitä, minkä kukin kokee herkuksi. Minusta nuo ovat lähinnä äklöjä ja keinotekoisen makuisia.

Itse tekemällä saa aikaan ihania herkkuja: Vaikka suklaamoussea, leivonnaisia, mustikkarahkaa (kunnon kermaan tehty), pannaria ja omaa mansikkahilloa jne. Ei elämä silloin mitään askeettista kärsimystä ole, vaikka lisäaineita välttelisikin parhaansa mukaan :)

ap