Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa shoppailla lapsensa kanssa!

Vierailija
15.05.2011 |

Täällä on monesti puhuttu kuinka kamala "harrastus" lasten kanssa shoppailu on. Pirpanoita raahataan ostoskeskuksiin.

Juuri lähiviikkoina meillä on taas nautittu shoppailusta. On aivan ihanaa lähteä _yhden_ lapsen kanssa etsimään hänelle vaatteita ja muutenkin katselemaan tuota lasta kiinnostavia tavaroita (ei välttämättä osteta mitään leluja tms.). Käydään kahvilassa tai jätskillä. Jutellaan. Vietetään kahdenkeskistä aikaa. Liikuntaakin tuossa tulee ihan kivasti kun kävellään 3 tuntia.

Meillä ainakin nauttii niin äiti kuin lapsikin. Ja sanoisin erityisesti se lapsi.

Meillä ainakin on muuten hankalaa antaa kahdenkeskistä aikaa lapselle. En minä ainakaan osaa sanoa sille toiselle lapselle että älä sinä nyt tule tähän huoneeseen. Tai me mennään isoveljen kanssa nyt puistoon, jää sinä kotiin isän kanssa (ja pikkusisko jää kiljumaan että hän haluaa myös mukaan). Kauppareissuissa on kätevää tehdä jakoa. Te menette noihin kauppoihin ja me näihin. Tai me mennään tänään ostamaan Matille vaatteita ja ylihuomenna mennään sitten etsimään Maijalle vaatteita.

Lapsillamme on ikää vasta 4 ja 7 v, mutta kivaa on ollut. Ihan ruokakauppakäynnitkin ovat usein mukavia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaakin kulkea kaupungilla :)

Jopa niin, että omien kolmen lisäksi voi matkaan ottaa vielä yhden lasten kaverinkin!

Meillä lapset 5,8,10. Ja niiden kanssa olen liikkunut kaupungilla aina, silloinkin kun iät olivat 0,3,5.

Vilkkaita lapsia ovat, mutta ihmeesti ne osaa kuitenkin sitten käyttäytyäkkin, kun sitä vaaditaan. Ja itse tunnen kyllä suurta kiitollisuutta lapsistani ja olen ylpeä heistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla