Joko pakettiautoraiskaus on puitu? Sis.linkki
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Poliisi+kaipaa+havaintoja+seksuaalir…
Eikö noita ihan totta edes karkoiteta täältä pois :(?
Kommentit (27)
Jos tuo nainen odottaa heidän lastana niin ei voi karkoittaa. Sairasta mutta totta.
Oikeesti?? o_O
Tuskin on raiskattu. Antoi itse pesää ja nyt katuu.
Tuskin on raiskattu. Antoi itse pesää ja nyt katuu.
saat sitten miettiä mitä tuli sanottua. :)
Tai vielä parempi: tyttäresi tai poikasi joutuu! Sitten saat heille sanoa, että mitäs menit antamaan!
Hävettää puolestasikin, aivoton apin........
saat sitten miettiä mitä tuli sanottua. :)
Tai vielä parempi: tyttäresi tai poikasi joutuu! Sitten saat heille sanoa, että mitäs menit antamaan!Hävettää puolestasikin, aivoton apin........
varo varo! Jos ap on tummaihoinen olet syyllistynyt VIHARIKOKSEEN ja olet kusessa -syytteeseen joudut.
Jos ap on taas ihan normaali kunnon suomalainen niin sitten ei ole hätää -meitä saa haukkua aina ja kaikkialla.
Täällä taisi muutamat ennakkoluuloiset idiootit tehdä "oikeita" johtopäätöksiään ja jakoivat samalla tuomiota kriitisesti ajatteleville.Sanoisin teille että unohtakaa propaganda ja ajatelkaa itse.En sano koska se on turhaa ette te mitään ajattele.
Täällä taisi muutamat ennakkoluuloiset idiootit tehdä "oikeita" johtopäätöksiään ja jakoivat samalla tuomiota kriitisesti ajatteleville.Sanoisin teille että unohtakaa propaganda ja ajatelkaa itse.En sano koska se on turhaa ette te mitään ajattele.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011052513780337_uu.shtml
haluat, että viestisi menee perille. Ymmärsin sen saatumalta, koska olin juuri Iltalehdestä lukenut.
Eikä ole eka kerta kun näin käy eli, että mustaa miestä syytetään. Olisko tässä jotain tarkoitushakuisuutta taustalla?
kun väitin tätä tekaistuksi kuten purojuttu.
. • * ¨ * • ? ¸. • * ¨ * • ? ¸. • * ¨ *• ? ¸. • * ¨ * • Mutta mitäs mä sanoin. . • * ¨ * • ? ¸. • * ¨ * • ? ¸. • * ¨ *• ? ¸. • * ¨ * •
Minua vituttaa ihan suunnattomasti tällaiset valehtelijat. Suututtaa sen vuoksi, että nemustamaalaa jonkun (etenkin uutisointi näissä asioissa lyö leimoja), niiden voima on todella suuri tyhmän suuren yleisön mielipiteiden muokkauksessa. Sitten suuttuttaa sen vuoksi, että me oikeasti raiskatut leimaannumme myös. Sen häpeän stigman lisäksi meillä on sitten taakkanamme mahdollisen valehtelijan leima.
Kuitenkin on pakko pysähtyä miettimään miksi. Miksi he valehtelvat? Mitä he siitä saavat? Pakkohan siihenkin on olla syy.
Tutkinnassa on selvinnyt, että naisen tekemä ilmoitus on perätön.
Ilmoituksen tehnyt 19-vuotias nainen on ollut kyseisenä yönä keskustassa, mutta hän ei joutunut rikoksen kohteeksi. Nainen oli saanut kyydin Linnainmaalle tuttavaltaan. Perättömän ilmoituksen taustalla ovat henkilökohtaiset syyt, poliisi tiedottaa.
Tutkinnassa on selvinnyt, että naisen tekemä ilmoitus on perätön.
Ilmoituksen tehnyt 19-vuotias nainen on ollut kyseisenä yönä keskustassa, mutta hän ei joutunut rikoksen kohteeksi. Nainen oli saanut kyydin Linnainmaalle tuttavaltaan. Perättömän ilmoituksen taustalla ovat henkilökohtaiset syyt, poliisi tiedottaa.
tänne ketjun tänään mutta eipä tullut paljon vastauksia... yllättäen. Ketä kiinnostaa että joku nainen on mustamaalannut ulkomaalaismiehiä, niinpä. Aika karua, sanon minä.
Tässä ketjussa oltiin jo kärkkäänä muiluuttamassa raiskarineekerit rajan taakse jne. Miten nyt suu pannaan?
Juu no ei ollut minun kirjoittamani tuo aivopieru tuolla aiemmin..edellinen kirjoitukseni oli kolmas viesti..no, jokatapauksessa musta tuo tapaus on ihan järkky. Mtv3 sivuilla tuo uutisoitiin vielä niin, että nainen oli tynnetty tavaratilaan, jossa odotti toinen tummaihoinen mies..eli kyllä tuo mun korviin kuulostaa ihan suunnitellulta jutulta näiltä "monikulttuurisilta rikkauksilta". Ja ei , en perkele soikoon ymmärrä miten nuo elukat saavat tänne jäädä!
teidän mielestä PerusSuomalaisten vaatima maahanmuuton järkeistys on sitten edelleenkin huono juttu, vai?
Vai äänestitteko RKP:tä (joka haluaa kaikki tänne ilman mitään seulaa) ?
se korjaus, että ellei täällä noudateta tämän maan lakeja, niin potku perseeseen ja veks! Tämä alkaa olemaan jo liian harkittua, suunniteltua ja röyhkeää toimintaa! Vaikea kuvitella suomalaisia tällä tavalla joukkoraiskaamassa..
Kuulostaa tekaistulta jutulta kuten se purojuttu
Jutussa oli kuule liian tarkat tiedot ja vielä maininta lääkärin tutkimisesta, joten tuo vaan ei voi olla tekaistu.
Kuulostaa tekaistulta jutulta kuten se purojuttu
Mikäs tuossa nyt oli se tekaistu kohta mielestäsi? Sekä kun näitä ei karkoiteta?
Kyllähän tuo tapaus tottakin voi olla, mutta on erikoista jos naiselle ei ole jäänyt mieleen esim. auton väri.
Lääkäri tutki varmasti myös purotytön, totta kai lääkäri tutkii aina jos tällaisia keissejä ilmoitetaan poliisille.
Poliisi ei myöskään käytä sanaa raiskaus, eikä puhuta sieppauksesta eli nainen on varmaankin mennyt autoon vapaaehtoisesti. (Tietenkään silti ei saa tehdä seuksuaalista väkivaltaa, vaikka nousisi kyytiin vapaaehtoisesti.) Ja näiden termien käyttö voikin toki johtua tutkinnallisista syistä tms. Joku tuossa silti ontuu.
Turussa kävi talvella niin, että teinityttö ilmoitti, että ulkomaalainen mies ryösti hänet bussipysäkillä Turun keskustassa. Ilmoitti ihan poliisille tästä. Sittemmin kävi kuitenkin ilmi, että olikin itse hukannut kamansa eikä kehdannut kertoa vanhemmilleen totuutta.
se tapaus, josta oli monta isoa juttua hesarissa: mamuisä ja hänen tyttärensä väittivät, että hirveä suomimies oli tönäissyt tytön junasta asemalaiturille.
tästä oli isot jutut, useita, etusivuilla. paljon keskustelua.
mistään ei löytynyt todistajia, kukaan ei ollut nähnyt mitään (ruuhkajuna), valvontakameroissa ei näkynyt mitään.
kummasti vaan tämä juttu unohtui, vaikka sitä toitotettiin kuukausitolkulla ja huudettiin rasismia isoon ääneen.
Jos tuo nainen odottaa heidän lastana niin ei voi karkoittaa. Sairasta mutta totta.