Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paska! Tyhmä akka taas auton ratissa!

Vierailija
21.03.2011 |

Siis minä itse. Minun on jo pitkään pitänyt viedä auto öljynvaihtoon. No nyt aamulla siihen syttyi sitten vielä check engine valo niin otin sitten itseäni niskasta kiinni ja vein auton huoltoon.

Ennen kuin vein sen, niin katsoin kuintekin manuaalista että se check engine valo saattaa syttyä vaan siksi että bensatankin korkki on löysällä. No tarkistin toki, eikä se mielestäni ollut löysä. Muutenkin tuntui oudolta koska en ole tankannut melkein viikkoon, niin miksi siinä kestää 5 pvä ennen kuin ko valo syttyy?

No en sitten viitsinyt sen enempää asiaa miettiä, vaan pyysin autonkorjaajia katsomaan missä vika samalla kun vaihtavat öljyt.

Kun tulin hakemaan autoa niin kuulemma oli ollut bensatakin korkki löysällä, mutta koska joutuivat tekemään jotain diagnostiikan kokeita niin velottivat sitten extra 30,- Kivaa. Tyhmä akka olen siis taas. prkl. :-p

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja et joutunut maksamaan miljoonaa jostain korjauksesta.

Vierailija
2/2 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ketuttaa maksaa noin paljon kun tulot on muutenkin aivan minimaaliset ja olisin paljon muutakin voinut hankkia tuolla rahalla. No tyhmä mikä tyhmä. Ensi kerralla tiedän sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä