Gyne kehunut, että hieno alapää. Nyt olen nähnyt kuvia ja ymmärrän! Miksei ole kauneuskilpailuja?
Mites miehet miettii, jos ovat kohdanneet naisen, jolla hieno alapää ja sitten tulee seuraava, jolla ei olekaan yhtä hieno? Ei voi laittaa päälle lappua, että hei, mulla on tosi hieno alapää!
Kommentit (23)
Eihän sen ulkoinen ulkonäkö kerro siitä, mille se tuntuu, se kai siinä tärkeempää on. Myöskään kukaan muu kuin sä ja sun mies ei nää sitä.
Ihan yhdentekevää.Omani ei ehkä ole kauneimmasta päästä, muttei rumakaan ja mielestäni sillä ei tosiaan ole edes väliä.
ulkosynnyttimiä esteettisestä näkökulmasta.
Minusta ois oikeesti kiva tietää millainen värkki on hyvännäköinen. Omaani en oo koskaan osannut analysoida.
ulkoisesti arvostellut, mutta tiedän, että kahden lapsen jälkeen se ei enää pärjäisi kauneuskilpailuissa. Kohdunsuusta gynekologi kyllä kerran sanoi, että tästä voisi ottaa kuvan ja laittaa oppikirjaan esimerkkinä terveestä ja siististä kohdunsuusta ;) Hauskaa että ne niitä arvioi...
Sä oot se sama sairas joka aloittim 2009 täällä sen iltalehteen päässeen "viittukuvaketjun"!Mee muuaalle täältä vitunkuvinesi!!YÖK
Ja kun ei ollut muutakaan "pikku kivaa" täällä niin murjasin tämän jutun, sillä mun paikkoja on todella kehuttu. Kerran yks toinen sanoi, että sulla on kiva kroppa, että pidä siitä hyvää huolta.
Mä en pärjäis missikilpailuissa, mutta kivaa palautetta olen saanut...olen saanut olla seinäkukkasena ja sitten kuitenkin on joku tullut murjaseen, että olen liian kaunis nainen tällaiseen paikkaan, että olen koko paikan kaunein nainen.
En näes täytä mitään nykymallien vaatimuksia!
Ja on se kumma kun saan odottaa ja odottaa jotain mies. Ei tärppää mikään. Ja sitten kuitenkin paikan upeimmat miehet jotenkin löytävät mut.
Ihan ihmejuttu! Enkä siis todellakaan täytä noita malleille asetettuja vaatimuksia sellaisena kuin olen. No kasvot kyllä riittäisi joillekin muillekin jakaa. Mut kroppa??? Ihan ufojuttu!
Onkohan tuo ap ihan terve. Laita kuva sun pillus on varmaan ihan hirvee lortto.
Haluan nahda millainrn on hieno alapaa.
Odotan kovasti .
Etteivain jonkun säälittävän runkkarin "vastaanotolle" vahingossa eksynyt...
Eikös niitä perähikiän seppoja ja ilmareita ole aina ilmaisia pillutarkastuksia tarjoamassa :)))
Vaikea kuvitella kenenkään vakavasti otettavan gynen kehuskelevan kenenkään pimppoja!
Se on siisti sekä väritykseltään, että muodoltaan. Se on symmetrinen. Kauniiksi on sanottu monesti.
Ulompien häpyhuulten välistä ei lerpata mitään.
t: se aito ja alkuperäinen v*ttuketjun aloittaja
(ei tämän ketjun ap!)
Luulen että se tarkoittaa sisältä päin "kaunis" ei mitään sairautta. Mulle on muuten lääkäri sanonut samaa rinnoista. Silloin tarkoitti että rintatulehdus oli parantunut.
katkera. Mulla täsmälleen samanlainen värkki ennen ja jälkeen. Mikään ei repsota ja kätilö ompeli aukonkin pienemmäksi.
En vain edes tajua näitä aloituksia! Jonkun naisen pitää päteä aina jollain, nostaa omaa egoaan.
Käyn julkisella puolella itse ja aina pitää lypsää tietoa. Haluan siis tietää laskeumista jne. enkä mistään pillun kauneudesta.
että mulla on kaunis esofagus eli ruokatorvi!!! Mahalaukun tähystyksessä! Pärjäisin takuulla ruokatorvien kauneuskilpailuissa! Nii että silleen, taidatte rumine ruokatorvinenne olla kateellisia, nii!!
hyvältä näyttää=normaalilta näyttää. Lääkäri ei arvioi ihmisten paikkoja esteettisin perustein. Paitsi ehkä plastiikkakirurgi joskus.
ulkosynnyttimiä esteettisestä näkökulmasta.
että hänen gyne oli kehunut,kuinka kaunis pimppi hänellä on. Käytti vielä sanaa pimppi:) Koko kapakka kyllä kuuli tämän kun eukko sitä kännissä selitti. Silti ei viuhka oikein käynyt, koska on niin vitun susiruma koko eukko.
Minulla taas ei niin komea värkki ole koskaan ollut jos siinä mielin ajatellaan, että pitää olla lerpakkeeton, ulokkeeton, karvaton, pikkutytön pimpsa. Mutta muuten olen hyvännäköinen ja luonteeltanu mukava, joten seuraa on aina riittänyt.
Mutta kyllä ne kuulemma arvostelee ja kehuu niille, joilla on kuulemma erityisen pikkutyttömäisen tiukka ja ei pieniä häppäreitä.
Pimpistä ei ole kukaan sanonut mitään, mutta itse rakastan sitä, ja musta se on ainoa kaunis ja haluttava pimppi, yleisesti pimpit on musta oksettavia. Mutta eikö se ole pää asia että on itse tyytyväinen?
myös säärihaavojen pohjia ja niidenkin ollessa hyvässä granulaatiovaiheessa kehumme niitä kauniiksi. Tahtoo sanoa, että kunnossa ja näin paranemassa!
Me terveydenhuollon ammattilaiset harvemmin arvioimme tutkimuskohteitamme esteettisin perustein, vaikka käyttämämme kieli ehkä niin antaa ymmärtää:)
tekee sun alapäästä erikoisen hienon näköisen? Kiinnostaisi tietää.