Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mikään raivostuttaa enempää kuin se, että

Vierailija
14.05.2011 |

laihduttaa kerran raskauskilot pois ja sitten lihoo uudestaan. Painan nyt saman verran kuin synnäriltä tullessa enkä edes voi syyttää ketään muuta kuin itseäni!

t. -10kg > +10kg

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti ketuttaa, kun on itse nollanut kaiken sen tuloksen minkä laihduttamalla joskus saavutti. Mut itsesyytökset ei auta karistamaan niitä kiloja, ajattele mielummin sitä millainen haluaisit olla taas ja keskity siihen mihin haluat ja aiot taas päästä. Silloin teet itsellesi hyvää ja arvostat kroppaasi enemmän kuin ruoskimalla ittees epäonnistumisesta.

En toki tiedä mistä syistä olet ottanut kiloja takaisin ja missä ajassa, mutta jos se johtuu ruokavalion ja liikunnan epätasapainosta niin ota yhteyttä ravintoterapeuttiin tai liikuntakeskukseen. Helpottaa suunattomasti kun joku ammattilainen kertoo sulle miten saavutat parhaiten taas ihannepainosi syömällä ja liikumalla oikein, ilman ihmedieettejä.

Ja kannattaa tähdätä pitkäaikaiseen muutokseen, jotta painon saa pysymään ihanteellisena ilman varsinaista laihduttamista, etenkin jos on taipumusta jojoiluun. Eli ei niinkään pikainen laihdutuskuuri vaan elämäntapamuutos.

Tsemppia!

Vierailija
2/3 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas aloittamassa kuntosaliharrastuksen, joten eiköhän se tästä pikkuhiljaa. Kilot tulivat takaisin, kun oli elämässä stressiä, en liikkunut ja söin mitä sattuu. Pitäisi löytää joku balanssi näiden asioiden kanssa ja sitä tosiaan yritän nyt opetella. ap

Ihan varmasti ketuttaa, kun on itse nollanut kaiken sen tuloksen minkä laihduttamalla joskus saavutti. Mut itsesyytökset ei auta karistamaan niitä kiloja, ajattele mielummin sitä millainen haluaisit olla taas ja keskity siihen mihin haluat ja aiot taas päästä. Silloin teet itsellesi hyvää ja arvostat kroppaasi enemmän kuin ruoskimalla ittees epäonnistumisesta.

En toki tiedä mistä syistä olet ottanut kiloja takaisin ja missä ajassa, mutta jos se johtuu ruokavalion ja liikunnan epätasapainosta niin ota yhteyttä ravintoterapeuttiin tai liikuntakeskukseen. Helpottaa suunattomasti kun joku ammattilainen kertoo sulle miten saavutat parhaiten taas ihannepainosi syömällä ja liikumalla oikein, ilman ihmedieettejä.

Ja kannattaa tähdätä pitkäaikaiseen muutokseen, jotta painon saa pysymään ihanteellisena ilman varsinaista laihduttamista, etenkin jos on taipumusta jojoiluun. Eli ei niinkään pikainen laihdutuskuuri vaan elämäntapamuutos.

Tsemppia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että oot aloittamassa saliharrastusta taas! Siitä se lähtee. Kesällä on niin kiva liikkua ulkonakin, mikä tekee laihduttamisesta kivempaa.

Itse olen monta vuotta harrastanut liikuntaa ja nyt vihdoin pitkän suunnittelun jälkeen palkkasin personal trainerin, johon olen ollut äärimmäisen tyytyväinen. Sain treeniä tukevan ravinto-ohjelman ja listan esimerkkiaterioista. Lisäksi treenin tehot on nostettu sellaiselle tasolle, että tulosta syntyy varmasti. Minusta tämä on ollut aivan mahtavaa, koska ei ole tarvnnut itse pähkäillä syömisten kanssa, joka mulle oli se suurin ongelma. Nyt kun treeni ja safka on balanssissa niin tulosta syntyy ja tavoite on aina vaan lähempänä. Ja jos ja kun motivaatio-ongelmia tulee niin traineri on tsempaamassa ja muistuttamassa niistä alussa laadituista tavoitteista. Ja mitä sitten jos joskus retkahdan! Olen kuitenkin jo matkalla kohti terveempää itseäni, joten pitää olla armollinen itselleen.

Ja joo, omaohjaaja ei ole ihan halpaa lystiä ja kaikilla ei ole siihen mahdollisuutta, mutta itse näen sen sijoituksena itseeni ja tulevaisuuteeni. Ehdottomasti paras päätös pitkään aikaan :D Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä