Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa vaatetuksessa!!

Vierailija
06.05.2011 |

Olen todella tyylitaidoton ja huono shoppailija. En ole ostanut uusia vaatteita vuosiin, lukuunottamatta sukkia ja alusvaatteita. Nyt alkaa olla pakko hankkia muutamia uusia vaatteita, jotta voisin näyttää edes kohtuulliselta ulkoasultani.

Mutta mitä kannattaisi hankkia? Mitkä olisi tärkeimmät vaatekappaleet, lukuisia kun ei ole varaa kerralla ostaa... Millaiset vaatteet sopivat keskenään yhteen, en osaa ollenkaan yhdistellä vaatteita.. help!

Olen suht normaalivartaloinen muuten, mutta vatsaa löytyy reilusti raskauksien jäljiltä. Keskimittainen/pitkähkö.Mitä lähtisin kaupoista etsimään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvälaatuiset housut ja muutama pusero/toppi joka sopii housujen kanssa, sitten vielä joku neuletakki edelleen näihin sopiva. Sitten ostat puolihameen joka käy samaisiin yläosiin. Jos et ole hameihminen niin osta muutamat housut. Värit kannattaa valita niin että saat mahdollisimman paljon erinäköistä yhdistelemällä ala- ja yläosia. Osta samantien kengät jotka käy hameen ja housujen kanssa ja niihin sopiva laukku. Pari erilaista huivia kannattaa myös hankkia, näin saat ilmettä lisää. Nämä nyt äkkiseltään tuli mieleeni.

Jos vatsaa on paljon harkitsisin jotain empirelinjaista puseroissa, sellaista minkä voi jättää housujen päälle. Toisaalta jos sulta löytyy vyötärö niin korosta sitä jollain kivalla vyöllä.

Vierailija
2/4 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lähden tuosta liikkeelle, yhdet tai kahdet hyvät housut, pari paitaa ja kengät.

Tarvinkin jotkut kevätkengät,tennareita olen miettinyt vai kannattaiskohan ostaa jotkut "siistimmät"? Voiko tennareita pitää muitten housujen kuin farkkujen kanssa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden työnä on etsiä asiakkaan puolesta johonkin tiettyyn tarpeeseen tai tilanteeseen sopivia kokonaisuuksia. Esim. housuja voi olla helpompi lähteä ostamaan, jos joku liikkeen valikoman hyvin tunteva on etsimässä juuri sinun vartalotyypille sopivimpia sovitettavaksi.

Kokeile!

Vierailija
4/4 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tennarit sopivat oikeastaan kaikkien housujen kanssa, jos et nyt ihan suoria housuja ole ostamassa. Se riippuu kyllä vähän käyttäjän iästäkin, nuoremmalle ihmiselle sopii räväkämpi irrottelu vaatetuksessa.

Itse ostan myös todella harvoin vaatteita, enkä meinaa pysyä muodin perässä. Vaatekaupassa tulee vähän sellainen olo, että mikään vaate ei tunnu omalta. Minulla on aina yksi musta neuletakki, koska se sopii melkein minkä kanssa vaan. Kannattaa nähdä vaivaa juuri sopivan etsimiseen ja ostaa vähän kalliimpi, jotta se kestää pidempään (itse ostin viimeksi Gina Tricosta ja olen parsinut siitä jo kaksi reikää...). Mustan neuletakin alle on helppo vaihdella erilaisia toppeja ja t-paitoja ja muuttaa näin omaa ilmettä. Neuletakkia on myös mukava päällä kun sitä pitää auki. Minä en pidä ihan peruspaidoista, koska ne näyttävät aika ikäviltä vyötärön kohdalta vaikkei itselläni mahaa ihan hirvittävästi olekaan.

Ainakin Seppälässä on nyt paljon mekkoja(/tunikoita) joissa on ikäänkuin paita ja hame yhteenommeltuna. Ne istuvat hyvin yläosasta, mutta vyötärö tulee sopivan ylös, jolloin helma peittää mahaa. En sellaista kylläkään omista (ei ole ollut vielä varaa ostaa), mutta olen pari kertaa käynyt sovittamassa ja tykkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme