Pelimies pitänyt peliään...
Eräs mies on näin jälkikäteen ajateltu pitänyt peliä kanssani...minun mielestä on ollut molemminpuolista flirttiä, kemiaa jne. Mutta olen tullut nyt sitten epävarmaksi siitä. Pitikö kuitenkin minua vain pilkkanaan, kun huomasi, että olin tuhannen ihastunut häneen? Tämä mies osoitti huomiota, mutta aina niin, että hän ohjasi juttua. Jos rupesin liian tuttavalliseksi, niin miehelle tuli selvä turn-off. Ja jos tuttavallisuudella voi tarkoitaa, että oma-aloitteisesti kysyin kuulumisia jne, mutta ei siis mitään treffeille ehdottelemistä tosiaankaan jne. Eli työn puolesta olen tätä miestä nähnyt ja ollut tuttu, ei mitään suhdetta. Nyt vain vaikeaa päästä yli, kun mies ottanut totaalietäisyyttä. Sekava kirjoitus, mutta vaikeaa pistää "paperille" mitä tarkoitan. Mielipiteitä?
Kommentit (3)
tuskin tuo mies tahtoi sinunsta mitään enempää. Luulen, että on sellainen vitsiniekka, joka flirttailee kaikille työssä tapaamilleen naisille.
Itsekin tykkään flirttailla, mutta en todellakaan ole vaihtamassa omaa miestäni kehenkään.
huomenneet ja sitä kommentoineet, eli ei nyt ihan mun päänsisäisi juttuja. Totta tuo, että tiedän tyypin ja on tyyppiä, jolla "nainen joka satamassa" eli sit ilmeisesti minä ollut vain ajankulua. Silti en voi olla miettimättä, että olen omasta mielestäni hyvä ihmistuntija ja mun mileestä se kemia tosiaan ollut molemminpuolista. Onko se sitten miehillä ja naisilla erilaista, naiset ottavat sen vakavammin? Lisäpiirteenä voi tuohon sanoa, että tämä mies on mielellään aina halunnut mulle osoittaa kun on ollut uusi tyttökaveri kehissä eli oikein tuonut sen vartavasten mun tietoon...ikään kuin ilkeilläkseen tai jotain...ap
Flirtistä on turha suuttua, ei se mies sinusta ollut kiinnostunut, kunhan piristi päiväänsä. That's it. Get over it.
tuskin tuo mies tahtoi sinunsta mitään enempää. Luulen, että on sellainen vitsiniekka, joka flirttailee kaikille työssä tapaamilleen naisille.
Itsekin tykkään flirttailla, mutta en todellakaan ole vaihtamassa omaa miestäni kehenkään.