Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostanko vai enkö osta...tupla kupla-valaisin? aaaah....

Vierailija
13.05.2011 |

taistelen itseni kanssa.. olisi tarjouksessa 269e.

ostaako vai eikö ostaa? siinä vasta pulma.

ostaisitko sinä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kalliita nuo desing valaisimet, mut jos tykkää desing valaisimista niin mikäpä siinä.

Lasten valaisimet www.kodinsahkotukku.com

Vierailija
2/25 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintava on kun tietää että materiaalikulut tuossa lampussa on max 69€ ja loput katetta.... Tehdään halvasta muovista (muovin hinta tuossa n 10€).... En maksa nimestä/merkistä/designistä vaatteissa enkä kulutustuotteissa. LIsäksi menettänyt statusarvoaan samoin kuin joku lokkivalaisin joka on jokatoisessa kämpässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2011 klo 21:55"]

ja tykkään valtavasti. Siinä on hyvä valaisuteho siihen nähden miten pehmeä valo siitä tulee, ja pikkulapsiperheessä on tosi kätevää ettei se hajoa pirstaleiksi lattialle joka kerta kun lapsi sen pudottaa.

Täytyy sanoa ettei mua yhtään kiinnosta niiden ihmisten mielipide joiden mielestä esine muuttuu noloksi siitä että riittävän moni pitää siitä ja riittävän moni kauppa siksi ottaa sen valikoimiinsa. Jos vain harva tykkäisi niin olisi hienoa, mutta auta armias jos myydään kodin ykkösessä niin sittenhän sillä ei voi enää erottua...

Mä en osta valaisimiani erottuakseni vaan valaistakseni kotiani mieleiselläni tavalla. Av-snobit ovat yhdentekeviä mun elämässäni.

[/quote]

samaa mieltä. Meillä on se keskikokoinen ja antaa todella hyvin pehmeää valoa. Tuo on meillä lasten leikkitilassa enkä todellakaan vaihtaisi toiseen valaisimeen.

Vierailija
4/25 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai muutaman satasen lamppu viesti varallisuudesta?

Minusta se on vähän kulunut, mutta osta ihmeessä.

Vierailija
5/25 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin kyllä ostaa tuplakupla XL valaisimen...on se niin hieno... :)

Vierailija
6/25 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin 230

Vierailija
7/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkään valtavasti. Siinä on hyvä valaisuteho siihen nähden miten pehmeä valo siitä tulee, ja pikkulapsiperheessä on tosi kätevää ettei se hajoa pirstaleiksi lattialle joka kerta kun lapsi sen pudottaa.

Täytyy sanoa ettei mua yhtään kiinnosta niiden ihmisten mielipide joiden mielestä esine muuttuu noloksi siitä että riittävän moni pitää siitä ja riittävän moni kauppa siksi ottaa sen valikoimiinsa. Jos vain harva tykkäisi niin olisi hienoa, mutta auta armias jos myydään kodin ykkösessä niin sittenhän sillä ei voi enää erottua...

Mä en osta valaisimiani erottuakseni vaan valaistakseni kotiani mieleiselläni tavalla. Av-snobit ovat yhdentekeviä mun elämässäni.

Vierailija
8/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuplakuplaa astussymboliksi korjaa... en pidä sitä nolona, vaan monet ostaa sen takia kun on kallis ja sen arvo tiedetään... harva ostaa jotain italialaista designjuttua täällä, kun moni ei sitä tuntisi, jos sen näkisi. Toiset siis ostaa tuplakuplia jne. sen vuoksi että heidän varakkuutensa tulisi ilmi, toiset ostavat muista syistä.

Vierailija
9/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valo on tosiaan pehmeä, muotoilu suloinen ja meilläkin on pienin tenava vetänyt sen pari kertaa lattialle. Eikä ole siis mennyt rikki.

Jos tykkäät valaisimesta, osta ihmeessä!

Yllyttää nainen, jolla on myös Lokki, Block, Modern art, Bourgie.... ;) eli täällä tykätään valaisimista.

Vierailija
10/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska valaisin on ruma.

Mutta makuasiota, jos sinusta hieno, niin käytä toki lähes 300 moiseen kuplalamppuun.

Vierailija
11/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää tarvitsee pohtia,ostanko s- vai m-kokoisen..?

juu,on meillä muutakin "kallista" muoviroinaa,mm. lokki:)

ap

Vierailija
12/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu tyytyväisiä.

Vierailija
13/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on muodoltaan ja materiaaliltaan suorastaan lapsekas (omasta mielestäni kivalla tavalla, mutta makuasiat makuasioina) eikä suinkaan mitenkään herraskainen, ja oikeasti - kuka kuvittelee tietävänsä mitään kenenkään varallisuudesta jonkun yksittäisen pöytälampun perusteella? Itse koti maksaa satojatuhansia euroja, riippumatta siitä onko kerrostalo vai okt, ja iso tai pieni (näin siis Helsingissä, tietysti se kuinka monesta sadasta tonnista on kyse vaihtelee, mutta siltikin), siinä on joka tapauksessa yksi kolmenhuntin lamppu ihan se ja sama ihmisen talouden kannalta.

Vierailija
14/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kotona käy vain lapseni kummitäti. ei koskaan muita.

eli ostan kyllä ihan itseäni varten,että on viihtyisää,ja mieleistä.

ap (jolla ei ole kavereita,voimme päätellä tästä:)

Vierailija
15/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta s-kokoinen Tuplakupla oli pakko ostaa, kun oli Askossa tarjouksessa 199€ joskus reilu vuosi sitten. Sitä paitsi kotimaisissa tuotteissa on mahtava takuu: valaisimeen tuli oikosulku, ja vein sen takasin liikkeeseen ilman kuittia tai edes laatikkoa. Ottivat vastaan ja antoivat hyllystä uuden tilalle, noin vain! :D

meilläkin lentelee sekä iso että pieni Lokki... :) Olen tykännyt kaikista aarteistani kovasti!

Vierailija
16/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kuolaan paria aallon valaisinta ruokapöydän päälle mutta en ole vielä raaskinut ostaa. Ja sitäpaitsi Marimekko on tosi jees. Niillä on paljon aivan ihania kankaita, ulkomaiset sisustuslehdet pursuaa niitä (sanoo juuri makkariin marimekon verhot ostanut):)

Vierailija
17/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan köyhiä, mutta jos rahaa olisi, saattaisi se passata valmistuvaan olohuoneeseemme, ainakin se pienempi.

Äidilläni on semmoinen, ja heille se sopii.

Vierailija
18/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisustusklisee... Jotenkin design jota voi ostaa kodin ykkösestä jne. ei tunnu hohdokkaalta :)

Vierailija
19/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ruma.

Vierailija
20/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän statussymboli, kuin henkilökohtainen, mieluisa sisustuselementti. Ei ole kovinkaan hohtoa enää tuplakuplalla, vähän kuin marimekon unikko, joka menetti hohtonsa, kun tuli kaikkien kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan