Huutonetistä - olenko liian hätäinen myyjä?
Osta heti- huuto päättynyt jo viime viikonloppuna, laitoin huudon voittaneelle itse viestiä maanantaina kun ostajalta sitä ei tuntunut kuuluvan. Vielä perjantainakaan en ole saanut minkäänlaista elonmerkkiä ostajan suunnalta, en viestiä saati maksua tilille. Olen ystävällissävyisesti jo kertaalleen kysynyt, josko hän edes on saanut koko viestiäni ja tietääkö hän huudon edes päättyneen. Ei minkäänlaista infoa.
Jäänkö nyt vain odottelemaan ostajan mahdollisisa elonmerkkejä? Miksi ihmeessä joku huutaa "osta heti"-kohdetta eikä ota heti myyjään yhteyttä vaan antaa odotuttaa itseään? Eikö tällainen ostaja ymmärrä että kyseessä todella on ostaheti -kohde, joka nimensäkin mukaisesti ilmoittaa ostajan halusta tuote HETI ko. hinnalla?
Kommentit (2)
Paskamainen temppu ostajalta. Erityisesti jos ei viikkoon ole ottanut minkäänlaista yhteyttä ja kuitenkin on tasan tarkkaan tiennyt huutaessaan, että kohde sulkeutuu huutonsa jälkeen.
Itse myyjänä suorastaan vihaan tuollaisia tapauksia joita yllättävän paljon huuto.netistä tuntuu löytyvän! Kannattaa omaan kuvaukseen tai esim. kohteen tietoihin lisätä vaatimuksesi maksun suhteen. Kummasti tuntuu vähentävän hupihuutajien määrää, kun asettaa tarpeeksi tiukat, toki silti inhimilliset ehdot ostajalle maksun ja yhteydenoton suhteen.
-on tullut katumapäälle
-on unohtanut koko jutun (esim. kriisi elämässä tms)
-on sairastunut
-jne
Mulla on rajana 2 vk. Jos mitään ei kuulu, niin sitten luovutan.