Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meikki ammattilaiselta, entä meikin korjailut päivän aikana?

Vierailija
13.05.2011 |

Olen menossa naimisiin kesällä ja ammattilainen tekee mulle häämeikin, mutta entäs sitten päivän aikana kun lisään huulipunaa tms, niin ostanko meikin tehneeltä kalliin merkkihuulipunan, siis sen saman sävyn jolla meikki on tehty, laitanko jotain omaa vaan päälle vai vienkö jo meikin tekoon itse ostamani huulipunan?

Jos on tyhmä kysymys niin johtuu ihan siitä, etten ole koskaan ollut meikattavana. Koemeikkiin menen kyllä, mutta jos tosiaan olisikin tarkoitus viedä oma huulipuna, niin olisi aikaa etsiskellä sitä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit on henkilökohtaisia. Et kai anna jollain tautisilla meikeillä saastuttaa naamaasi. Silmätulehdus vähintään tulee. Kokemuksesta.

Vierailija
2/14 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit on henkilökohtaisia. Et kai anna jollain tautisilla meikeillä saastuttaa naamaasi. Silmätulehdus vähintään tulee. Kokemuksesta.

Ja siis sun vastaus kysymykseen oli??

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi vastata jos tietää vastauksen ja osaa auttaa, mutta "kysymys on tyhmä"??

Siis miten yleensä meikkiään sitten illan mittaan korjailee ne, jotka on aiemmin käynyt meikattavana? Omilla meikeillä? Tarkoitusta varten ostetulla huulipunalla, puuterilla, poskipunalla jne jne?? Kun siis jos ja kun kuitenkin niiden omien meikkien sävyt eroaa meikkaajan käyttämistä..??

Vierailija
4/14 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei tule mitään tarvetta lisätä puuteria tai varsinkaan poskipunaa (!) illan aikana. Huulipunaa ehkä. On aika tavallista, että meikattava joko ostaa huulipunan meikkaajalta tai tuo oman.

Itse meikkasin viime kesän häissäni itse, koska ammattilaisen tekemä meikki on aina ollut vieraan näköinen (olen käynyt meikissä n. 10 kertaa).

Vierailija
5/14 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen yhden kerran käyny ns. ammattilaisella meikattavana ja samantien lähdin pesee naamani! Näytin lähinnä sirkuspelleltä sen tädin jäljiltä, VAIKKA olin kuvin ja sanoin esittänyt millasen meikin haluan. Itse (ja moni kaverini joka mua meikannu) meikkaan sata kertaa paremmin.

Vierailija
6/14 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipunakin kesti yllättävän hyvin. Meikkaaja laittoi omaansa enkä tajunnut ostaa sitä, oli upea väri. Minulla oli oma huulipuna illalla mukana, mutten sitten lisännyt sitä.

Tarkista mitä ripsiväriä meikkaaja käyttää. Eli jos luotat johonkin tiettyyn merkkiin (sinulla taatusti kyyneleidenkestävää) nin ota se mukaan. Minulla käytettiin minun ripsaria, koemeikissä talon ripsaria, joka oli poskilla, kun koemeikin jälkeen nypittiin kulmakarvat..

Laitettiinko sinulle koemeikissä vedenkestävää ripsaria ja kuitenkin oli poskilla? Pitänee siis satsata hyvään ripsariin ennen juhlia, koska itse normaalisti en käytä vedenkestävää mutta näissä juhlissa se todennäköisesti on tarpeen :)

-Ap

Vierailija
7/14 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulet meikkiin,pese hampaasi ja astu tuoliin.Laitan sulle kosteusvoiteen/ampullin tms.Sinun ei tarvitse tuoda mitään mukanasi.Meiltä löytyy KAIKKI!!Myös vedenkestävä ripsari=).Itse annan aina laittamaani punaa ja kiillettä asiakkaalle mukaan pikkupurkkin,huulia joutuu aina parantelemaan.Muu meikki pysyy koko pv ja yönkin,korkeintaan voit joutua hieman puuteroimaan(elokuiset hikihäät..)

t.kosmetologi =)

Vierailija
8/14 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muista, häät oli vuonna 1997. Ripsarit ovat kehittyneet niistä ajoista.

Huulipunakin kesti yllättävän hyvin. Meikkaaja laittoi omaansa enkä tajunnut ostaa sitä, oli upea väri. Minulla oli oma huulipuna illalla mukana, mutten sitten lisännyt sitä.

Tarkista mitä ripsiväriä meikkaaja käyttää. Eli jos luotat johonkin tiettyyn merkkiin (sinulla taatusti kyyneleidenkestävää) nin ota se mukaan. Minulla käytettiin minun ripsaria, koemeikissä talon ripsaria, joka oli poskilla, kun koemeikin jälkeen nypittiin kulmakarvat..

Laitettiinko sinulle koemeikissä vedenkestävää ripsaria ja kuitenkin oli poskilla? Pitänee siis satsata hyvään ripsariin ennen juhlia, koska itse normaalisti en käytä vedenkestävää mutta näissä juhlissa se todennäköisesti on tarpeen :)

-Ap

Vierailija
9/14 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen yhden kerran käyny ns. ammattilaisella meikattavana ja samantien lähdin pesee naamani! Näytin lähinnä sirkuspelleltä sen tädin jäljiltä, VAIKKA olin kuvin ja sanoin esittänyt millasen meikin haluan. Itse (ja moni kaverini joka mua meikannu) meikkaan sata kertaa paremmin.

Paitsi että en pessyt naamaani vaan testasin, kuinka kauan meikki kestää. Noh, iltaan mennessä meikistä ei ollut jäljellä mitään.

Sanomattakin lienee selvää, että meikkasin itse häihin, koska toiseen paikkaan ei vain enää aikoja saanut =/

Kuulin kylläkin jälkeenpäin, että minun olisi kannattanut mennä meikkaa-maskeeraajalle tms. eikä kosmetologille. Noh, olin kyllä olettanut, että jos hinnastossa lukee häämeikki, he osaavat myös meikata.

Oli kyllä muutenkin aika ällöttävä tapaus. Se kosmetologi nuolaisi pumpulipuikkoa siistiääkseen meikkiäni...

Vierailija
10/14 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ammattilaisen tekemää meikkiä ei paljoa tarvi korjailla. Itse olen ostanut meikkaajalta huulipunan, näin on sama puna ollut käytössä koko päivän. Ja siitä jäi sitten myöhempään käyttöön hyvä ja sopivan värinen puna. Jos on jokin hintaraja, niin pyydä meikkaajaa käyttämään sitten kohtuuhintaista punaa.

Olen myös ostanut minikokoisen puuterin, se sopi hyvin juhlakäsilaukkuun ja sillä oli hyvä korjailla meikkiä.

Vierailija
11/14 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaunis vastauksista :)

En siis ole idiootti, jos vien oman punan meikkaajalle, jos löydän hyvän joka sopii mun kasvoille sekä pukuun (värillinen puku).

Vierailija
12/14 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaunis vastauksista :)

En siis ole idiootti, jos vien oman punan meikkaajalle, jos löydän hyvän joka sopii mun kasvoille sekä pukuun (värillinen puku).

Vierailija
13/14 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/14 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestään oli paras vaihtoehto käyttää omaa huulipunaani, jos minulla vain oli sopivaa sävyä itselläni. Sattui olemaan, joten sitä käytettiin. Ammattilaisen tekemä meikki on kestävä, joten mitään muuta en lisännyt.