Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeuduit raskaana?

Vierailija
13.05.2011 |

Minkä kokoinen olet normaalisti?

Itse olen hieman ylipainoinenkin ja etenkin esikoisen raskaudesta jäi löysää mahaa. Minusta on nyt ihana, kun voin taas käyttää tiukkoja paitoja, kun minulla on kiinteä kaunis raskausvatsa. Alasti se ei ole niin kiinteä, mutta äitiyshousut auttavat :) Tietysti paidan on oltava riittävän pitkä.

Mietin, kun hoikka siskoni pukeutui telttoihin ja säkkeihin koko raskautensa ajan, tai lähinnä siihen yhteen samaan jättivillapaitaan ja aivan liian isoihin äitiyshousuihin. Ehkä hän ei vain halunnut ostaa uusia vaatteita suht lyhyeksi ajaksi tai sitten hän koki vartalonsa muuttuneen rumempaan suuntaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mulla ollut kuin pieni pallo, pukeuduin samoin kuin muutenkin. Siihen aikaan oli muotia pitää sellaisia trumpettilakeisia stretch-housuja ja sellaisissa sitten kuljin kesästä jouluun. Yläosassa oli joku pitkähelmainen toppi ja töissä heitin vielä paitapuseron päälle.

Noi housut oli kyllä ihan parhaimmat! Tuki sopivasti ja venyi kuitenkin hyvin mahan päälle. Jos nyt tulisin raskaaksi, käyttäisin samanlaisia (siis jossain H&M:n urheiluvaatteissa olen vastaavia nähnyt)...

Vierailija
2/5 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kokonaan kaks edellistä raskautta mekoissa, ku tuntuu, että kaikki mahdolliset housut vaan ahdistaa ja painaa mahaa.. varsinkin ne farkut, joitten vyötärönauha menee mahan alle ja sit mahan yli vedetään se trikookaitale. Mulla on maha jotenkin niin alhaalla, että kaikki tuollaiset painaa sietämättömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maha on vielä tosi pieni. Sen kokoinen kuitenkin, että äitiyshousuja piti hankkia! Ostin pellavahousut ja sitten semmoiset reisitaskuhousujen oloiset kangashousut Menkkahaukasta - pitää ostaa vielä yhdet tai kahdet lisää, olivat nimittäin nappiostos, koska ovat niin mukavat.

Käytän pitempiä toppeja ja ihan tavallisia trikoo- ja neulepaitoja. Hameita en ole nyt käyttänyt, tuntuvat jotenkin epämukavilta.

Mukavuus on ehdotonta! Housut ei saa kiristää nivusia (jotka on tosi herkät) tai alamahaa.

Muuten ei ole painoa tullut, joten esim. paidat sopivat lähes kaikki.

Vierailija
4/5 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut, leggingsit ja yhden paidan. Muuten käytin vaatteita, jotka venyi esim trikoopaitoja, neulemekkoja. Jälkeenpäin ajateltuna olisi voinnut panostaa enemmänkin, mutta kärsin kovista liitoskivuista noin rv 20 eteenpäin, eikä kaupoilla käynti kiinnostanut tippaakaan.

Vierailija
5/5 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunikoita ja verkkareita. Äitiyshousuja on parit mutta ne on niin epämukavat ettei viitsi tunkea jalkaan. Olen normaalisti s-m kokoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan