KOSKA toi hirveä leggarimuoti menee ohi!!!????
Mä en kestä. Lähes jokaisella teinillä (ja valitettavasti joillakin aikuisilla) on HOUSUINA leggarit! Lyhyt paita, leggarit ja nahkakatakki. Onpa persoonallista. Eikö tää jo riittäis, samaa meininkiä ollut jo muutaman vuoden ja loppua ei näy.
Toinen juttu mitä en tajua on mikroshortsit (ja tietenkin ne leggarit siellä alla) ja etenkin ei niin hoikkien päällä..kamalaa katseltavaa. Ei esim. Pariisissa nuoriso kulje tuollaisissa vaatteissa..
Kommentit (57)
tylsät ja rumat farkut yhdistettynä yhtä rumaan tavispaitapuseroon mutta kukin makunsa mukaan toki! Ja jos on jalat rumat ne piilotettakoon rumiin farkkuihin! Tosin olen myös sitä mieltä että pulleammallekin sopii oikein hyvin legginssit kun käyttää niitä oikein!
enkä mekkojakaan käytä niin käytän mielelläni leggareita pitkien paitojen kanssa. väitän olevani paremman näköinen niissä kuin tylsissä farkuissa...no muutamat vähän kapeammat farkutkin löytyy mut sellaiset tavalliset leveät farkut on OKS!
Mä oon luullut kuuluvani aivan olemattomaan vähemmistöön! Farkut on niin tylsä vaatekappale, ettei mitään rajaa.
Ovat kyllä helvetillisen rumat naisella! Entisaikoinen leidit kääntyis haudoissaan jos näkisivät :D nyt joku heti alkaa huutaa käytännöllisyyden perään mutta nyt on puhe siitä mikä on kivan näköistä!
Nojoo. Eikohan anneta "kaikkien kukkien kukkia".
Maaliskuussa 2011:
http://www.thesartorialist.com/photos/30811FashionNow_6378Web.jpg
Toukokuussa 2011:
http://www.waynetippetts.com/
Hilpea tuo keltashortsinen mies...
myös 80-90 luvulla.
Eniten inhosin sitä lantiohousu-napapaitasydeemiä ja tolppakenkiä. Leggarit ja pitkät paidat on ihania.
Mä en kestä. Lähes jokaisella teinillä (ja valitettavasti joillakin aikuisilla) on HOUSUINA leggarit! Lyhyt paita, leggarit ja nahkakatakki. Onpa persoonallista. Eikö tää jo riittäis, samaa meininkiä ollut jo muutaman vuoden ja loppua ei näy.
Toinen juttu mitä en tajua on mikroshortsit (ja tietenkin ne leggarit siellä alla) ja etenkin ei niin hoikkien päällä..kamalaa katseltavaa. Ei esim. Pariisissa nuoriso kulje tuollaisissa vaatteissa..
en oo tainnu nähdä sillä oikeita housuja koskaan. Ihan hyvä kroppa sillä on mutta jotenkin leggarit yli 50-kybäsel ei oo kivat.
on just meille viiskymppisille ihania vaatteita.
t. mamma 48v
mikäs sen ihanempaa kuin vetää leggarit jalkaan niinkuin silloin joskus 80-luvulla.. oi niitä aikoja
tuossa muotiviidakossa kun muotia oli leveälahkeiset farkut ja tolppakengät. Tai ne lantiohousut ja stringit näkyi alta ja ihmisillä läskit lotisi liitingin päällä kun ei ollut myynnissä kuin lyhkäisiä paitoja.
Oi, olen kuin kotonani taas kun saa vetää leggareita ja pitkiä paitoja päälle. Ahhh, tätä onnea. Nyt pitää nauttia täysillä, ennen kuin tulee taas joku typerä muoti.
Farkkuja on erilaisia, mutta TRIKOOT on trikoot!
Mileikuvituksetonta pukeutua samalla tavalla kuin kaikki muut, yäk.
ap
miten voit väittää että farkkumuoti olis jotenkin vaihtelevampaa? Farkut on farkut ja näyttävät ihan samoilta ihmisten päällä. Yleensä hyvin rumilta. Ap sun kannattais nyt miettiä mitä sun omasta elämästä uupuu jos tarvii noin murehtia toisten pukeutumista!
miten voit väittää että farkkumuoti olis jotenkin vaihtelevampaa? Farkut on farkut ja näyttävät ihan samoilta ihmisten päällä. Yleensä hyvin rumilta. Ap sun kannattais nyt miettiä mitä sun omasta elämästä uupuu jos tarvii noin murehtia toisten pukeutumista!
Hähhä! XD
kullankaivajien työhousuihin :D:D:D
Ei se mene.
Tajuat kai, miten edullista vaateteollisuudelle on tuottaa ja myydä päällysvaatteen hintaan pitkiä kalsareita? Vähemmän ja huonoa ohutta kangasta, vain pari saumaa, ei vuoritusta.
Alle 25-vuotiailla ei ole edes tietoa siitä miltä miltä kunnolliset vaatteet näyttävät, elleivät he katso historiaan.
Lisäksi oikeita vaatteita ei pian enää osata tehdä eikä niihin saa kankaita vaikka itse ompelisi.
on niitä kalsareilta näyttäviä lörpöttäviä legginssejä ja sit on niitä tukevasti istuvia kauniista materiaalista tehtyjä. Samoin on paksumpia leggareita joista ei läpi näy! Apn ongelma on vain hänen jos ei tykkää...pitäkööt itse niitä farkkujaan sitten!