Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOSKA toi hirveä leggarimuoti menee ohi!!!????

Vierailija
13.05.2011 |

Mä en kestä. Lähes jokaisella teinillä (ja valitettavasti joillakin aikuisilla) on HOUSUINA leggarit! Lyhyt paita, leggarit ja nahkakatakki. Onpa persoonallista. Eikö tää jo riittäis, samaa meininkiä ollut jo muutaman vuoden ja loppua ei näy.

Toinen juttu mitä en tajua on mikroshortsit (ja tietenkin ne leggarit siellä alla) ja etenkin ei niin hoikkien päällä..kamalaa katseltavaa. Ei esim. Pariisissa nuoriso kulje tuollaisissa vaatteissa..

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hyvä, että naiste piilottavat suonikohjuiset jalkansa leggareihin sen sijaan , että kaikki saisivat pällistellä turvonneita ja pulleita sinipunaisia suonia?

Vierailija
22/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan hirveän omaperäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on salajuoniliitto kaikkia neuroottisia palstaleggins-vihaajia vastaan;)

Vierailija
24/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikilla on sama uniformu eli ne helvetin leggarit ja muutenkin aika hutsahtavan näköistä (mautonta) toi pukeutuminen.

ap

Vierailija
25/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikilla on sama uniformu eli ne helvetin leggarit ja muutenkin aika hutsahtavan näköistä (mautonta) toi pukeutuminen.

ap

Vierailija
26/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

myös sinulla?

Vierailija
27/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikilla on sama uniformu eli ne helvetin leggarit ja muutenkin aika hutsahtavan näköistä (mautonta) toi pukeutuminen. ap

muuta sinne muualle,jooko?

Vierailija
28/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on salajuoniliitto kaikkia neuroottisia palstaleggins-vihaajia vastaan;)

Mä sain leggariostoksen yhteydessä liityntäkaavakkeen.

Vierailija
29/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikilla on sama uniformu eli ne helvetin leggarit ja muutenkin aika hutsahtavan näköistä (mautonta) toi pukeutuminen. ap

myös sinulla?

Vierailija
30/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että monet nuoret naiset ei luovu tästä leggarimuodista nimenomaan sen takia, että siinä voi olla seksikkäämpi kuin muuten uskaltaisi olla ja voi välillä vähän niinku "vahingossa" vaikka vilauttaa.

Siis paita nousee "vahingossa" liian ylös ja pikkarit näkyy ohueiden laggareiden läpi jne.

Ja tietysti se, että voi käyttää aivan minimaalista minihametta mitä ei ilman leggareita voisi pitää jne. Ainakin Helsingissä näkyy noin 20cm pituisia minareita leggareiden kanssa todella ylipainoisillakin nuorilla.

Veikkaanpa, että niitä ei monikaan ilman niitä leggareita kehtaisi käyttää.

Vierailija
31/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sinulla?

en usko että kuuluu siihen ikäluokkaan ;)

Oikeesti, mikrosortsit ja legginssit. *tirsk* oikein kyyneleet valuu, kun naurattaa :D

Ha muutaman jo vain tänään tullut vastaan niitä hutsukkaita.

Vierailija
32/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä en nyt suurimmassa huudossa olevista vaatteista innostukaan vasta, kun ne on mennyt pois muodista. Käytän joo legginsejä. Mutta nyt ärsyttää, kun puoli vuotta sitten oli jo, että leveälahkeiset on taas muotia, mutta kun ei täältä edelleenkään saa kaupoista, kuin noita pillilahkeisia. Vähän valinnanvaraa kiitos!

Vierailija
33/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne leggaritkin oo tulleet jäädäkseen. Tosin mun mielestä pelkkä paita + leggarit on vähän turha rohkea yhdistelmä.

Ap, mä toivon, että mullakin ois niin vähän ongelmia, että voisin kilahdella ventovieraiden ihmisten pöksyjen käytöstä. Ole onnellinen.

Vierailija
34/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkään. Mitä se sua haittaa miten muut pukeutuvat ei sua kukaan pakota? Ei ole ihan normaalia valittaa ihmisten vaatetuksesta ei kukaan kai narise sunkaan tavastasi pukeutua vaikka olisi miten rumaa.

Vierailija
35/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sukkahousuja. Minusta ne on melkein sama asia. Paitsi että juhliin laitan sukkahousut, mutta baariin voi laittaa legginssit ja arkeen.

Mulla ei ole ihan sellaiset sääret, joita kehtaisi esitellä paljaana, tai no ehkä loppukesästä kun ne ovat ruskettuneet. En ole lihava.

Mutta jos miettii jotain ylipainoista naista, niin en ymmärrä miten esim housut/farkut ovat niin paljon paremman näköiset kuin leggarit ja tunika. Mielestäni jos lihavalla on päällä t-paita ja farkut/caprit niin niissä näyttää lihavemmalta kuin leggareissa ja tunikassa.

Vierailija
36/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin saakelin rumaa pukeutumista etenkin naisella!

Vierailija
37/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo tainnu nähdä sillä oikeita housuja koskaan. Ihan hyvä kroppa sillä on mutta jotenkin leggarit yli 50-kybäsel ei oo kivat.

Vierailija
38/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutua niihin oikealla tavalla. Niitä ei ole tarkoituskaan käyttää lyhyiden tavispaitojan tai mekkojen kanssa. Oikeastaan kaikki tunikat on ainoa oikea vaatetus legginssien kanssa. Itse inhoan syvästi farkkumuotia ja jotain kammoja paitapuserosysteemejä. Leggarit on kaunis vaate oikein pidettynä! Ehkä ap sulle itselle ne vaan ei sovi ja siksi nariset?

39/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä tuosta "Muodista", ihan karseeta joo ja varsinkin juuri tuollaisten ei niin hoikkien päällä, siksi en myöskään itse niitä käytä,heh.

ikävä kyllä äitini käydessä täällä viimeksi, oli hänellä sellaiset päällä ja joku tunika? yöks sanon minä!

eikös ne ole ollu muodissa jo reilusti yli 5v? muistan, että äitini osti mulle sellaiset ja en koskaan käyttänyt,hyh hyh

Vierailija
40/57 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisolla on ohuita housuja, jotka kapenevat pilleiksi. Saattavat näyttää leggareilta, mutta eivät niitä ole.

Tytöillä on mustat pitkät kapeat housut, siinä päällä valkoinen pitkä toppi ja lyhyt mustanahkarotsi. Pitkä hiukset, jakaus toisella puolella ja pitkä otsis, joka vedetty tuosta edestä sivuun. Ai niin, topin miehusta on mallia: antava.

Iso käsilaukku kyynärkoukoussa kruunaa kokonaisuuden valkoisten tennareiden lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän